یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ هم اندیشی فعالان و تشکلهای حوزوی در عرصه بین الملل

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین برته، تشکل های حوزوی عرصه تبلیغ بین المللی را نیازمند وجاهت قانونی جدی تری دانست و گفت: عضویت این تشکل ها در نهادهای بین المللی یکی از مطالبات آن ها است؛ متأسفانه در ذیل سازمان ملل متحد حتی یک تشکل حوزوی بین المللی نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته، عصر سه شنبه در نشست هم اندیشی فعالان و تشکل های حوزوی تبلیغ بین الملل که در سالن همایش های غدیر مجتمع فرهنگی یاوران مهدی موعود(عج) قم،برگزار شد، گفت: متأسفانه ما فاقد یک گفتمان واحد در عرصه تبلیغ بین الملل هستیم؛ می بایست بایدها و نبایدهای این عرصه به صورت یک اطلس جامع و راهبردی تدوین گردند.

مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه، افزود: متأسفانه برنامه جامعی برای مواجهه افراد مبلغ با سایر ادیان و حتی افراد تازه مسلمان شده نداریم.

حجت الاسلام والمسلمین برته با ارائه پیشنهادی خاطرنشان کرد: به نظر من می بایست در حوزه مرکزی جهت راهبری تبلیغ در عرصه بین الملل ایجاد شود.

وی تشکل‌های حوزوی عرصه تبلیغ بین المللی را نیازمند وجاهت قانونی جدی تری دانست و گفت: عضویت این تشکل ها در نهادهای بین المللی یکی از مطالبات آن هااست؛ متأسفانه در ذیل سازمان ملل متحد حتی یک تشکل حوزوی بین المللی نداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha