یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران

حوزه/ ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت روز قدس در بیانیه ایآورده است: روز قدس پرده غفلت را از دیدگان دیگر کشورهای خواب‌زده کنار می زند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، بیانهی ارتش جمهوری اسلامی ایران بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس روز اسلام است. روز قدس، روزی است که اسلام را باید احیا کرد. » امام خمینی(ره) «

روز باشکوه قدس، یکی از یادگاران ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است که با فریاد حق‌طلبانه، مردم ایران اسلامی و ملت‌های آزاده و آزاد اندیش جهان توطئه صیهیونیسم بین المللی در سیطره سرزمین های اسلامی را خنثی کرده است .

روز قدس، یوم‌الله و رستاخیز مقابله با ظلم و تجاوز علیه کیان اسلام است که خواب شیاطین را در چنگ اندازی بر سرزمین مقدس فلسطین آشفته کرده و موجب بیداری ملتهای آزاده نسبت به حقانیت مردمی مظلوم و ستم دیده شده است .

به رغم توطئه سازش کاران امروز ، به برکت انقلاب اسلامی و مجاهدت‌های محور مقاومت شاهد نقطه عطفی در مبارزه و مقاومت مردم فلسطین هستیم . بدون تردید توطئه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی با شکست مواجه خواهد شد و آنچنان که پیدا است با گسترش و اقتدار جبهه مقاومت روند اضمحلال و نابودی این رژیم غاصب و کودک کش شتاب گرفته و به اذن الهی و در پرتو مقاومت مردم مظلوم فلسطین می رود تا به زودی طومار ظالمان و غاصبان را در سرزمین های اسلامی در هم پیجیده شود .

ارتش انقلابی جمهوری اسلامی ایران همراه و همدل با مردم بصیر و آگاه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، صدای رسای مظلومیت و حق‌طلبی ملت ستمدیده فلسطین خواهد بود تا همه یک صدا و تحت لوای امت واحده اسلامی، فریاد بلند و دشمن‌شکن خود را به گوش جهانیان رساند و آماده است در صفی متحد حماسه‌ای دیگر را در حمایت از مظلومان و ستم دیدگان خلق کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha