یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیرکل اوقاف فارس

حوزه/ مدیرکل اوقاف استان فارس از اقامه عید سید فطر در ۸۰ بقعه متبرکه شاخص استان فارس خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید عباس موسوی در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز، با اشاره به فرارسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: باتوجه به قرار گیری در پایان ماه مبارک رمضان و فرارسیدن عید سعید فطر اماکن مذهبی و بقاع متبرکه برای اقامه نماز عید فطر آماده شده است.

وی اضافه کرد: از میان آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه تعداد ۸۰ بقعه شاخص استان که دارای فضای بزرگ و رو باز جهت اقامه نماز هستند، انتخاب شده است.

به گفته مدیرکل اوقاف فارس در شیراز از جمله این بقاع متبرکه حرم های مطهر امامزادگان سیدعلاءالدین حسین(ع)، علی بن حمزه(ع)، شاهداعی الی الله(ع)، سیدمحمد(ع) قصردشت، سیدمحمد(ع) محله صغاد، سیدمحمد(ع) دهپیاله، سیدتاج الدین غریب(ع) است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر بقاع متبرکه شاخص فارس تعداد ۲۰۰ مسجد و حسینیه در سطح استان فارس نیز باحضور مبلغین اعزامی به اقامه نماز عید می پردازند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: اقامه نماز در ساعت ۷صبح خواهد بود و استفاده از ماسک برای نماز گزاران الزامی است ضمن آنکه توصیه می شود به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا جانماز و مهر شخصی نیز به همراه شرکت کنندگان در نماز عید باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha