شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حاجتی و مرحوم طالب زاده

حوزه/ استاد حوزه علمیه خوزستان، مرحوم "طالب‌زاده" را در عرصه کار فرهنگی رسانه‌ای "نادر" دانست و گفت: بی‌تردید طالب‌زاده مردی از سنخ شهید بصیر مرتضی آوینی بود که مهم‌ترین ویژگی‌اش درک جامع و عمیق از حقیقت انقلاب اسلامی و آرمان‌های قدسی آن و شخصیت الهی امام خمینی(ره) و اهداف بین‌المللی ایشان بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین میر احمدرضا حاجتی، استاد حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با اشاره به وفات نادر طالب‌زاده، مستندساز انقلابی ایران، اظهار داشت: خبر رحلت سرباز پرتلاش جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی موجب تأثر عمیق همه دوستداران ارزش‌های متعالی انقلاب گردید.

وی تصریح کرد: بی‌تردید طالب‌زاده مردی از سنخ شهید بصیر مرتضی آوینی بود که مهم‌ترین ویژگی‌اش درک جامع و عمیق از حقیقت انقلاب اسلامی و آرمان‌های قدسی آن و شخصیت الهی امام خمینی(ره) و اهداف بین‌المللی ایشان بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاجتی، "نادر طالب‌زاده" را در عرصه کار فرهنگی رسانه‌ای "نادر" دانست و گفت: او در تمامی سال‌های تهاجم فرهنگی بی‌رحمانه جبهه صهیونیست بین‌الملل به انقلاب اسلامی به‌واسطه درک عمیق خود از هویت غرب و سران صهیونیستی آن با پرهیز از انفعال با نوآوری به تبیین حقیقت انقلاب اسلامی و نقد فعال تمدن الحادی غرب پرداخت.

این استاد حوزه علمیه به برخی از کارهای فرهنگی و تولیدات رسانه‌ای مرحوم طالب‌زاده پرداخت و بیان کرد: حاج نادر با تولید برنامه‌هایی چون «عصر»، «راز» و همچنین تأسیس «جشنواره فاخر عمار» و برگزاری «همایش بین‌المللی افق نو» و «ساخت فیلم بشارت منجی» به تقویت حداکثری جریان اصیل فرهنگی انقلاب اسلامی کمک‌های بسیاری کرد.

وی در پایان اظهارداشت: امیدوارم راه این مجاهد انقلابی توسط سربازان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، با قدرت استمرار و ادامه پیدا کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha