پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
تبریز

حوزه/ امام جمعه عجب شیر گفت: تعالی، تکامل و پیشرفت هر جامعه مرهون تلاش معلمان است و شغل معلمی، مقدس بوده و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز جامعه از وظایف خطیر معلمان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام محمود شربیانی، امروز در مراسم تجلیل از معلمان شهرستان عجب شیر با تاکید بر اینکه جایگاه معلمی و استادی همواره مقدس است، اظهار کرد: نخستین معلمان جامعه، انبیا و امامان بودند و معلمان باید به وظیفه خود در امر تربیت انسان ها اهتمام ویژه داشته باشند و از هیچ کوششی در این امر کوتاهی نکنند.

امام جمعه عجب شیر یادآور شد: همه معلمان و کسانی که در مقام تعلیم و تربیت هستند باید اهل مطالعه و اندیشه باشند و آثار استاد شهید مطهری منبع مهمی برای مطالعه آنان است.

حجت الاسلام شربیانی با بیان اینکه معلم برای رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان تلاش می کند، ادامه داد: بروز استعدادهای بالقوه دانش آموزان و به فعلیت رساندن آن ها، وظیفه معلمان است که برای این کار باید تلاش کنند.

وی با بیان اینکه تعالی، تکامل و پیشرفت هر جامعه مرهون تلاش معلمان است، گفت: شغل معلمی، مقدس بوده و تربیت نیروی انسانی مورد نیاز جامعه از وظایف خطیر معلمان است.

حجت الاسلام شربیانی افزود: اساس هر کشوری به آموزش و پرورش و تربیت انسان های فرهیخته و دلسوز وابسته بوده و جامعه موفق و پویا باید دارای نظام تعلیم و تربیت پویا و متناسب با آرمان‌ها و ارزش های جامعه داشته باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha