دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی گفت: مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور مقطعی و زودگذر است و عظمت و شکوهی که مردم ایران به ارمغان آورده‌اند با هیچ چیز قابل قیاس نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب، در خطبه‌های این هفته بناب، با بیان اینکه مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور مقطعی و زودگذر است؛ افزود: عظمت و شکوهی که مردم ایران به ارمغان آورده‌اند با هیچ چیز قابل قیاس نیست.

وی افزود: علیرغم اینکه از وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم انتقاد و گلایه‌هایی داریم ولی مسئولین رده بالای کشور بطور شبانه روزی در تلاش هستند برای بهبود وضع موجود قدم بردارند.

خطیب جمعه شهرستان بناب خاطرنشان کرد: بلااستثنا در تمام مکتب‌های اسلام این تهدیدات و تحریم‌ها در زمان‌های خود وجود داشته و خواهد داشت و قطعاً عزت و شوکتی که نصیب ملت ایران اسلامی شده است، هزینه‌هایی نیز خواهد داشت و باید در برابر این تحریم‌ها و تهدیدات مقاوم بود.

حجت الاسلام و المسلمین باقری بنابی سپس به سالروز تخریب قبور ائمه معصومین (ع) در سال ۱۳۴۴ توسط فرقه بهائیت اشاره کرد و ضمن عرض تسلیت گفت: قطعاً حرکت‌های شوم و بی منطق در طول تاریخ اتفاق افتاده و این اقدامات رذیلانه دلایل حقانیت مکتب شیعه و وحشی گری و سلفی گری آنهاست و این همان تفکر سقیفه است که ظهور و بروز می‌کند.

وی تأکید کرد: این گونه حرکت‌های بی منطق محکوم است، چرا که قبول آل محمد (ص) نیز برای فرقه ضاله بهائیت قابل قبول نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha