دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
ث

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل با اشاره به اقدامات جهادی توسط بسیج سازندگی، گفت: محرومیت زدایی در قرارگاه‌های جهادی باید تبدیل به یک روحیه همگانی شود.    

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، امروز در دیدار با مجمع شورای جهادی بسیج آران وبیدگل، با بیان اینکه از زمان تشکیل بسیج سازندگی به دستور امام راحل، این مجموعه تاکنون برکات زیادی برای کشور و مردم در پی داشته است، اظهار داشت: برکات عظیم بسیج سازندگی با ارتقاء فرهنگ جهادی لازم است تا در بین آحاد مردم و جامعه نهادینه شود.

وی با اشاره به اقدامات جهادی توسط بسیج سازندگی شهرستان آران و بیدگل، گفت: محرومیت زدایی در قرارگاه‌های جهادی باید تبدیل به یک روحیه همگانی شود.

حجت الاسلام سلیمانی با بیان اینکه انجام این امور جهادی بدون منت توسط بسیج سازندگی شهرستان آران و بیدگل در روستاها و مناطق محروم صورت گرفته است، مطرح کرد: اقدامات جهادی در مناطق محروم به عنوان ذخیره آخرت در پرونده اعمال نیروهای جهادی ثبت و ماندگار خواهد شد.

امام جمعه آران و بیدگل خاطر نشان کرد: لازم است که از فرصت خدمت به مردم که خداوند در اختیار شما قرار داده است، به بهترین نحو استفاده نمایید و الگوی خود را در انجام این گونه کارها، امیرالمومنین(ع) به عنوان اول بسیجی عالم قرار دهید.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha