پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
هلال احمر

حوزه/ طلاب علاقه‌مند و توانمند ساکن قم که مایل به فعالیت در زمینه‌های امدادی و عضویت در انجمن هلال احمر جامعةالزهرا(س) هستند، تا ۳۰ اردیبهشت برای ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم سیده ربابه داوودالموسوی از تکمیل ظرفیت و عضوگیری انجمن هلال احمر جامعة الزهرا علیهاالسلام در سال جدید خبر داد.

مدیر کل امور فرهنگی جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها گفت: هلال احمر یک سازمان عام المنفعه است که در داخل کشور فعالیت های امدادی و بشردوستانه انجام می‌دهد و در هنگام وقوع حوادث طبیعی و بحران‌ها خدمات پزشکی، امدادی و بهداشتی ارائه می‌کند، از این رو حضور طلاب در فعالیت‌های این نهاد در کنار مردم به هنگام پیشامدها و پس از آن، با استعانت از آموزه‌های دینی، احیاگر روح زندگی در مردم و تسکین آلام آسیب‌دیدگان است که نتایج بسیار خوبی را در کاهش تأثیرات حوادث به دنبال دارد.

داوودالموسوی افزود: با توجه به لزوم بهره‌گیری از مهارت‌های خاص طلاب در جهت ارتقای سطح خدمات اجتماعی مطلوب و موثر، طلاب علاقه‌مند و توانمند ساکن قم که مایل به فعالیت در زمینه های امدادی هستند می‌توانند تا ۳۰ اردیبهشت از طریق سامانه فرهنگی به نشانی https://cul.jz.ac.ir/Account/Login ثبت نام کنند.

وی یادآور شد: پس ازپایان ثبت نام، با برگزاری مجمع عمومی، انجمن تشکیل و اعضای شورای مرکزی آن انتخاب خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha