سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
المصطفی

حوزه/ پروفسور حیدرعلی آف، مشاور عالی ریاست جمهوری قرقیزستان به همراه پروفسور موراتبک با رئیس دانشگاه مجازی المصطفی دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه در این دیدار که با حضور رئیس و معاونان دانشگاه مجازی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین ارجمندفر، ضمن خیرمقدم به مهمانان، به معرفی دانشگاه مجازی و معارفه معاونین آن پرداخته و بیان داشت: جامعه المصطفی العالمیه یکی از نهادهای مهم ایران در بخش حوزوی و دانشگاهی است که در جهت رشد و بالندگی و معرفی رشته های متنوع علوم انسانی و اسلامی فعالیت می نماید. دانشگاه مجازی المصطفی با اولویت فعالیت آکادمیک و علمی در صدد ایجاد تعاملات علمی با نهادها و دانشگاه های معتبر علمی و خصوصا حضور مؤثر و قوی در صحنه های علمی جهانی با مراکز دانشگاهی اسلامی دارد .

وی افزود: اساس فعالیت ما سیستم آموزش الکترونیکی و بهره مندی از اینترنت و نرم افزار های قدرتمند و بروز شده ی آموزشی است.

در ادامه مدیران آموزشی، پژوهشی و مرکز آموزش دوره های کوتاه مدت به ارائه گزارشی از برنامه های آموزشی و علمی دانشگاه پرداختند.

در ادامه، پروفسور حیدرعلی آف نیز با تقدیر و تشکر از پذیرایی بسیار عالی دانشگاه مجازی المصطفی و تشکر ویژه از ریاست دانشگاه بیان داشت: من تاکنون ۲ بار به قم آمده ام و همکاریمان با المصطفی مداوم است و بسیار علاقه مند هستیم در عرصه تدوین مقالات علمی، همکاری در نشریات علمی مشترک و نیز حضور در مجامع علمی نشست ها و کنفرانس ها بتوانیم به اقدام عملی برسیم.

در ادامه نیز پروفسور بایکودجوف، معاون دانشگاه بین المللی قرقیزستان نیز با معرفی این دانشگاه اظهار داشت: این دانشگاه از همکاری با دانشگاه های مختلف جهان بهره برده است. جامعة المصطفی العالمیه نیز یکی از آن دانشگاه های مهمی است که ما در طی چند سال اخیر تفاهم نامه ای با آن داشته ایم و بسیار علاقه مند هستیم که این تفاهم بصورت عملیاتی و اجرایی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha