پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
دیدار رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با نماینده ولی فقیه در خوزستان

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مهدی اسلام پناه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار رئیس سازمان ملی استاندارد ایران به ارائه گزارشی از عملکرد و برنامه های سازمان پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد هم با اشاره به افزایش قیمت در برخی کالاها و کاهش کمیت و کیفیت آنها، اظهار کرد: در کنار سازمان ملی استاندارد دستگاه قضا نیز با قاطعیت حضور داشته باشد، به گونه ای که متخلفین وقتی خلافی مرتکب می شوند احساس کنند که هزینه بردار است.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه اگر جریمه های متخلفین سنگین باشد، طبیعتا خیلی از مشکلات حل خواهد شد، افزود: در بحث خودرو و محصولاتی که در داخل تولید می شود باید این مسأله را شاهد باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با تأکید براینکه نظارت باید به معنای واقعی کلمه محقق شود، خاطرنشان کرد: حضرت امیرالمؤمنین(ع) در نامه ۵۳ نهج البلاغه به مالک اشتر، یکی از نکات کلیدی که متذکر می شوند، بحث نظارت است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: مجموعه دستگاه های نظارتی اگر در کنار یکدیگر باشند و مردم نیز برخوردهای قاطع آنها را ببینند، خوشحال می شوند و در آنها امید ایجاد می شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد عنوان کرد: در کالاهای مختلفی به لحاظ استاندارد موفق بوده ایم، اما این موفقیت نسبی است و همچنان راه ادامه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha