جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
تصاویر/سومین روز از سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران

حوزه/ مسئول غرفه انتشارات امام علی بن ابیطالب(ع) وابسته به دفتر آیت الله العظمی مکارم شیرازی از عرضه ۱۱۵ عنوان کتاب از سوی این انتشارات در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

مهدی نجفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق ابراز داشت: از بین این تعداد کتاب، تعدادی آثار جدید نیز وجود دارد که از آن جمله کتاب منتخب بحارالانوار است که به همت معظم له و اندیشمندان آماده شده و تاکنون ۱۲ جلد از این کار به زیور طبع آراسته شده است.

وی افزود: همچنین چند جلد از شرح صحیفه سجادیه با عنوان "سیری در عرفان اسلامی" به همت این انتشارات، منتشر شده است.

مسئول غرفه انتشارات امام علی بن ابیطالب(ع) ادامه داد: برای اولین بار با الهام از کتاب ۱۵۰ درس زندگی نوشته حضرت آیت الله مکارم، مجموعه دوازده جلدی با عنوان "نیکو و نیکان" منتشر شده که در دوازده موضوع به مباحث مختلف اخلاقی برای کودکان سنین شش الی یازده سال می پردازد و این مجموعه کتاب در نمایشگاه مورد استقبال قابل توجه خانواده ها قرار گرفته است.

نجفی همچنین گفت: انیمیشن این محصول نیز به زودی از طریق رسانه ملی پخش می شود، ضمن آن که علاقه مندان می توانند در سایت معظم له آن را دانلود کنند.

مسئول غرفه انتشارات امام علی بن ابیطالب(ع) بیان داشت: یکی دیگر از کتاب های مورد استقبال این انتشارات، کتاب فاخر "یک روز یک نکته" است که بر اساس تعداد روزهای سال، موضوعات اخلاقی و تربیتی از گفتارهای حکیمانه امیرالمؤمنین (ع) در نهج البلاغه مورد توجه قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha