یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام حسین سلامی

حسین سلامی بازیکن اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که حالا باید «حجت الاسلام حسین سلامی» خواندش، هر کمکی که نیاز باشد انجام می دهد تا مرهمی باشد بر درد و رنج داغدیدگان حادثه متروپل و همشهریانش.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حسین سلامی، فوتبالیست آبادانی و کاپیتان اسبق تیم فوتبال صنعت نفت و یکی از بازیکنان اخلاق‌مدار فوتبال ایران در دهه ۸۰، الان در کسوت روحانیت است و خود را به متروپل رساند تا مرهمی باشد بر دل داغدیده همشهریانش.

او که هم اکنون ساکن مشهد است و چند سالی است که به لباس روحانیت ملبس شده، از همان روزهای ابتدایی حادثه تلخ ریزش ساختمان متروپل به طور خودجوش به زادگاهش آبادان بازگشت تا به مردم و امدادرسانان خدمت کند و دیگر بار جهاد خدمت رسانی را معنا کند.

حسین سلامی که حالا باید «حجت الاسلام حسین سلامی» خواندش می گوید: اهل آبادان و فعلاً ساکن مشهد هستم و بعد از خداحافظی از فوتبال و پیوستن به جرگه پیشکسوتان، به مشهد مهاجرت کردم و یک سری اتفاقات افتاد و به لباس مقدس روحانیت ملبس شدم.

او درباره حضورش در میدان کمک رسانی به حادثه دیدگان متروپل و امدادرسانان، ادامه می دهد: دو وظیفه داشتم که به اینجا بیایم، اول وظیفه انسانی در قبال همشهریانم و دوم وظیفه طلبگی باعث شد که برای کمک به آبادان بیایم؛ خدمت به مردم وظیفه روحانیت است.

شیخ حسین هر کمکی که نیاز باشد انجام می دهد تا قدری از درد و رنج داغدیدگان حادثه متروپل و مردم عزادار آبادان بکاهد؛ از جمع آوری زباله های کوچه و خیابان اطراف متروپل تا آواربرداری و توزیع آب، شربت، هندوانه و ... بین امدادگران و نیروهای جهادی حاضر در میدان.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha