چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
رضوی

محفل شعر «ارادت رضوی» به مناسبت آغاز دهه کرامت و با حضور شاعران شناخته‌شده‌ی شعر آیینی شهر مقدس قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این محفل که با حضور استاد محمدعلی مجاهدی، جمعی از شاعران و مسئولین استان همراه بود، اشعاری در وصف امام هشتم امام رضا(ع) و خواهر گرامی‌شان حضرت فاطمه معصومه(س) قرائت شد.

در میانه‌ی این برنامه که با اجرای سید محمد جواد شرافت همراه بود، استاد محمدعلی مجاهدی به اهمیت تجربه‌های قدسی برای شاعران آئینی اشاره کرد و گفت: تجربه‌های قدسی یک پشتوانه معنوی بسیار محکمی برای شاعران آئینی‌ست.

وی در ادامه ابیاتی که برای کتیبه اطراف گنبد در سال ۱۳۸۴ سروده بود را در جمع حاضران قرائت نمود.

در محفل شعر ارادت رضوی که با استقبال شاعران آئینی شناخته شده مواجه شد همچنین؛ سیدسلمان علوی، قاسم صرافان، جواد محمدزمانی، احمدعلوی، مرتضی حیدری آل‌کثیر، سیدعلی نقیب، مجتبی خرسندی، اعظم سعادتمند، تکتم حسینی و زهرا سادات هاشمی تازه‌ترین سروده‌هایشان در وصف حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) را خواندند.

در این محفل علاوه بر شاعران و علاقمندان، ‌ مسئولین استانی از جمله؛ حسین غریب معاون امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قم، دکتر محمد علی روزبهانی رئیس حوزه هنری قم، حجت‌الاسلام‌ سید احمد طباطبایی‌نژاد رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، هادی بادینلو معاون فرهنگی هنری سپاه قم و ... حضور داشتند.

شب شعر «ارادت رضوی» عصر سه‌شنبه ۱۰ خردادماه سال جاری در آستانه‌ی دهه کرامت و به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه(س)، به همت حوزه هنری استان قم و واحد آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در سینما آیه قم برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha