جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
تصاویر پیرانشهر

حوزه/ یاری‌گری در جمعیت هلال احمر، فارغ از رنگ، نژاد و عقیده است و  در حوادث گوناگون یاری‌گر جسم و روح‌ آسیب دیدگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده رهبر معظم انقلاب در جمعیت هلال احمر با سفر به شهرستان پیرانشهر، در دیدار با امام جمعه این شهرستان، موقعیت پیرانشهر را از لحاظ فرهنگی، جغرافیایی و اقتصادی استراتژیک برشمرد و تصریح کرد: در این شهر دو مسأله امنیت و وحدت همواره حائز اهمیت است و در دوران انقلاب اسلامی با تلاش‌های دستگاه‌های فرهنگی و نیروهای مسلح در جهت تحقق آن گام‌های بسیاری برداشته شده است.

وی با اشاره به اینکه هلال احمر همواره پشتیان مردم است، گفت: یاری‌گری در هلال احمر فارغ از نژاد، رنگ و عقیده است و جمعیت هلال احمر یک خانواده عظیم و مردمی است که در حوادث گوناگون یاری‌گر جسم و روح‌ آسیب دیدگان بوده و مردم مومن شهر مرزی پیرانشهر هم در ۸ ساله دفاع مقدس شاهد فعالیت‌های امدادگران و داوطلبان هلال احمر بوده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه در دین مقدس اسلام، نگاه و اعتقاد ویژه‌ای به مسأله خدمت به دیگری وجود دارد، خاطر نشان کرد: در مبانی دینی نیز بارها بر این موضوع تاکید شده است که مسلمانان خدمتگزار یکدیگر هستند و باید در این مسیر تلاش کنند.

حجت الاسلام و المسلمین معزی تاکید کرد: هلال احمر به دنبال این است که بتواند اهداف و فعالیت‌های خود را در پرتوی کرامت انسانی دنبال کند، انسان‌ها را محترم بداند و تلاش کند تا برادری و اخوت را در میان مردم گسترش دهد و صلح و صمیمیت را در جامعه برقرار سازد.

ماموستا محمودی، امام جمعه پیرانشهر نیز در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات جمعیت هلال احمر، مردم پیرانشهر را مردمی مومن، مقاوم و ولایی برشمرد و تصریح کرد: مردم پیرانشهر فارغ از هرگونه مسائل عقیدتی و قومیتی همیشه پشتیبان انقلاب اسلامی بوده و در راه دفاع از آن جان خود را فدا کرده اند که ایستادگی آنان در جنگ تحمیلی نمونه بارز این مقاومت و جانفشانی بوده است.

هلال احمر فارغ از مسائل قومیتی و عقیدتی در کنار همه مردم است

هلال احمر فارغ از مسائل قومیتی و عقیدتی در کنار همه مردم است

هلال احمر فارغ از مسائل قومیتی و عقیدتی در کنار همه مردم است

هلال احمر فارغ از مسائل قومیتی و عقیدتی در کنار همه مردم است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha