یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
امام

در سی و سومین ارتحال ملکوتیت در حالی که اندوهگین از فراغت هستیم؛ اما ثمره شجره طیبه ای را که در ایران کاشتید، امروز در سراسر جهان به بار نشسته، می بینیم. هر چند که خناسان داخلی و دشمنان بزرگ و کوچک انقلابت می‌خواهند که آن را نبینند و با نفس ناچیزشان در پی خاموشی نور روح الله هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل، وجیهه سادات حسینی فعال رسانه ای طی یادداشتی به جایگاه والای امام راحل در قلب های مسلمانان و آزادگان جهان از دیروز تا امروز پرداخت.

متن یادداشت به شرح ذیل است:

ای امام دل ها، وقتی رفتی من و فرزندان دهه شصتی کودکانی بودیم که غم فراقت را از گریه های والدین و اطرافیان لمس می کردیم. تشییع پیکر با شکوهت را سال ها از قاب تلوزیون نظاره می کردیم و هاج و واج از شکوه عروج ملکوتیت بودیم.

از آن سال به بعد بغض گوینده تلوزیون برای اعلام خبر ارتحالت و حجم انبوه کم نظیر تشییع میلیونی ات مهمترین خاطره از شما برایمان شد. هر سال که می‌گذشت خاطراتی از صفا و صمیمیت و سادگی زندگی بزرگترین رهبر انقلابی جهان که با مردم مستضف "رحماء بینهم" بود و با کفار و مستکبران "اشداء" بود در ذهنمان حک می‌شد. با گذشت زمان جایگاه والایت را فرا تر از مرزهای ایران نظاره گر شدیم. ملت هایی که آزادیشان را مدیون شما می دانستند و هر کجا که می رفتیم ایران را با نام خمینی(ره) می شناختند.

شما دیگر متعلق به جماران و خمین و ایران نبودی، از لبنانی‌ که شیعیانش خود را فرزندان خمینی(ره) می دانستند تا نیجریه که مردی اهل سنت در دیدارش با شما تشیع مجسم را یافت و آنچه دیده و شنیده بود را با خود به کشورش برد تا با پیام هوشمندانه وحدت شما یکباره در طول چند سال بیش از ۱۰ میلیون شیعه برای جهان اسلام تربیت کند تا پسر جوان ثروتمند مندترین یهودی جهان، "ادواردو آنیلی" که در دیدار با شما حقیقت را یافت و مسیر زندگی اش را تغییر داد تا آنجا که دشمنانش نتوانستند او را تحمل کنند و او را برای نسل خبیثه خود خطرناک دیدند و او را به شهادت رساندند، چرا که او را شاگرد مکتب خمینی(ره) می دانستند.

درخت انقلابت روز به روز در سایه سونامی تبلیغات مخرب و فوران اتهامات و شایعات و شبهات، معجزه آسا با هدایت رهبری حکیم و فرزانه که پس از شما هدایت کشتی انقلاب را بر عهده گرفت سر سبز تر و پر ثمر تر می شد. از جوانان اروپایی و آمریکایی تشنه حقیقت گرفته تا تازه مسلمانان جهان که مهمترین دلیل مسلمان شدن خود را آشنایی با خمینی(ره) و انقلاب او مطرح می کردند ..

در طول چهار دهه، دلارهای نفتی عربی-غربی و صهیونیستی از دست اربابان استکباری به دست مزدوران در کشورهای مختلف سرازیر می شد تا بتوانند حتی یک جوان را از دلبستگی به آرمان های امام دل ها، جدا کنند. منافقانی در داخل و خارج از ام القری جهان خواستند، رشته محبتت را و حرمت بزرگت را در کشوری که در آن قیام کردی بشکنند.

گروهی دیگر که به نام شما، اما به کام های نامشروعشان دم از امام زدند تا به وسیله اسم و رسمشان و انتصاب و سابقه کاری و یا نسبی و سببی با شما بتوانند برای خود جایگاهی طلب کنند، سعی کردند؛ از جملات تقطیع شده سخنرانی هایتان و اشاره های حکمت آموز زندگیتان به نفع اشرافیگری،سازش خواهی، شما را معتدل آن هم به معنای فرهنگ لغت خودشان محدود کنند، اما شما همچنان امام مستضعفان ماندی.

شما هنوز امام مردم و امام امت هستی. امام دل های همان مردمی که از همان روزهای اول انقلاب با وجود مشکلات مالی و سختی های روزگار که در اثر خیانت خائنان به اموال بیت المال نمی گذاشتند عدالت مورد نظر انقلاب تحقق یابد، اما شعار "خمینی ،خمینی، روح منی خمینی و بت شکنی" را همچنان در ذهن و قلب خود حفظ کردند.

مردم هوشیار در ایران و سایر کشورها، به خوبی راهزنان انقلاب اسلامی و مزدوران قسم خورده را در هر لباسی از عربی و غربی گرفته تا لباس مقدس نماهای مزدور را می شناسند، از این رو همچنان محکمترین پشتوانه انقلاب و آرمان های شما در سراسر جهان هستند.

این امت فتنه های زیادی را بعد از شما پشت سر گذاشته است؛ از فتنه های داخلی که هر یک دهه، یکبار ستون انقلاب را می لرزاند تا جنگ های نیابتی ابر قدرت ها، هر روز در یک گوشه ای از دنیا و در مرزهای ایران اسلامی. این مردم وفادار به شما، با درس وحدتی که از شما آموختند، خط مقاومتی را از تهران تا قلب بغداد و سوریه و شمال یمن ترسیم کردند و کمر دشمنان قسم خورده ملت های اسلامی را شکستند. یکبار دشمنان را در دهه ۵۰ از ایران بیرون کردند و یکبار دیگر در دهه ۹۰ آن ها را از منطقه ذلیلانه اخراج کردند.

امروز شاهدیم که نقشه هایشان با وجود تلاش‌های شبانه روزی شیطان های کبیر و صغیر به همراه بوقهای غول های رسانه ای و صرف میلیاردها دلار، با زیرکی و هوشمندی رهبری فرزانه با دعوتش برای آتش به اختیاری و جهاد تبیین خنثی می شود و هر روز یکی پس ازدیگری تیرهایشان به سنگ می خورد. از شکست فتنه های رنگی گرفته تا رسوایی طرح های اختلاف افکنی برای تجزیه کشور و امت اسلامی به نام شیعه و سنی و به کام ملکه انگلیس و حاکمان غربی.

اما در پایان، ای امام دل ها در سی و سومین سالگرد عروج ملکوتیت با شما عهد می بندیم؛ همه در یک مسیر خود را آماده جهادی کنیم که از جهاد مقدس هشت ساله اگر بزرگتر و حساس تر نباشد، مطمئنا کمتر نخواهد بود، جهادی عینی که بر تمام زن و مرد مسلمان این امت واجب است تا بیان کنیم؛ راه خمینی(ره) همان راه اصیل و نابی است که از برکه غدیر نشات گرفته، در مسیر کربلا با ثبات امتداد یافته و با اتحاد مستضعفان عالم به انقلاب حضرت بقیه الله ملحق خواهد شد و در این مسیر دشوار، از طعنه سرزنشگران، تردیدهای بددلان و شکاکان و غفلت نا آگاهان روزگار، نهراسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha