یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج در واکنش به فیلم «عنکبوت مقدس»، گفت: توهین به ائمه اطهار(ع) و امامان یعنی توهین به رسول خدا (ص) و توهین به پیامبر اکرم یعنی توهین به قرآن و خدا، بنابراین امروز به عینه شاهد تلاش های مذبوحانه کمپانی های فیلم سازی غرب علیه اسلام هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ماموستا محمدامین راستی، امروز در دیدار طلاب اهل سنت مدارس علوم دینی شهرستان سنندج اظهار داشت: بخش قابل توجهی از جمعیت جهان را مسلمین تشکیل می دهند و این یک ظرفیت برای جهان اسلام و البته یک خطر برای جهان غرب و استکبار محسوب می شود.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: به حاشیه بردن کشورهای اسلامی بدیهی ترین برنامه استکباری است که در قرن های گذشته از سوی دشمنان آغاز شده و امروز وارد فاز جدیدی شده است.

وی به تهاجم فرهنگی و عقیدتی دستگاه های تبلیغاتی غرب علیه اسلام اشاره کرد و افزود: فشار نظامی، ترور و تحریم برای دشمن نتیجه بخش نبوده است، لذا امروز جبهه فرهنگی بیشتر مورد اقبال دشمنان است، از همین رو تمام امکانات رسانه ای و فضای مجازی به سلاح معاندان جهان اسلام تبدیل شده است.

ماموستا راستی در ادامه به ساخت فیلم موهون و دین ستیز «عنکبوت مقدس» اشاره کرد و افزود: متاسفانه در این روزها شاهد یک حرکت بسیار غیرانسانی و ناجوانمردانه از سوی دشمنان وحدت جهان اسلام هستیم که بی شک این تلاش ها به نوعی تلاش برای احیای قدرت پوشالی ابرقدرت ها و تقویت اسرائیل غاصب در منطقه محسوب می شود.

امام جمعه موقت سنندج گفت: پشت سر این سناریوهای فرهنگی که علیه جهان اسلام و وحدت مسلمین پیاده می شود، صهیونیسم جهانی خود را پنهان کرده است.

وی ادامه داد: فیلم موهون «عنکبوت مقدس» شاید در ظاهر تنها به مقدسات شیعه حمله کرده باشد، ولی با نگاه مدبرانه متوجه می شویم که این فیلم تمام مسلمین را هدف قرار داده است.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: توهین به ائمه اطهار(ع) و امامان یعنی توهین به رسول خدا (ص) و توهین به پیامبر اکرم یعنی توهین به قرآن و خدا، بنابراین امروز به عینه شاهد تلاش های مذبوحانه کمپانی های فیلم سازی غرب علیه اسلام هستیم.

ماموستا راستی گفت: امروز فیلم «عنکبوت مقدس» ساخته می شود و بی گمان فردا علیه دیگر بزرگان دین و انبیاء الهی، باید شاهد توهین های دیگر باشیم.

وی در پایان اظهار کرد: اگر از هم اکنون در مقابل هجمه های فرهنگی و تبلیغاتی به معنای واقعی کلمه قیام نکنیم، باید منتظر روزهای ناگواری برای مسلمین باشیم، کمااینکه در چند روز اخیر شاهد توهین و اهانت یکی از سیاستمداران هندی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) بودیم که بی گمان پشت تمام این اهانت دستان اسرائیل غاصب و اسلام ستیز پنهان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha