دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه رشت

حوزه/ حسن فعال در دیدار نماینده فقیه استان گیلان از اعزام زائران حج تمتع امسال از این استان خبر داد و گفت: ۱۷۰ زائر در قالب ۲ کاروان از گیلان به حج اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، امروز در دیدار مدیر و معاونان حج و زیارت و کارگزاران، مدیران و عوامل اجرایی کاروان‌های حج تمتع گیلان به مناسبت هفته حج اظهار کرد: حج برای مسلمانانی که دارای استطاعت هستند، امر واجب محسوب می شود.

وی با قدردانی از تلاش مدیران کاروان‌های حج، افزود: مدیران کاروان‌های حج پر تلاش هستند و این امر جای قدردانی دارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه حج بهترین مکان برای تبلیغ چهره به چهره اسلام است، تصریح کرد: جهاد تبیین در مراسم حج امکانپذیر است ضمن اینکه فعالیت‌های فرهنگی بسیاری می‌توان در مراسم حج انجام داد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی قرائت قرآن در سرزمین وحی و حج را بسیار ارزشمند خواند و بیان کرد: توجه به اعمال زائران بدون افراط و تفریط توسط مدیران و مسئولان کاروان‌های حج بسیار مهم است.

مدیر حج و زیارت گیلان نیز در این دیدار از اعزام زائران حج تمتع امسال از این استان خبر داد و گفت: ۱۷۰ زائر در قالب ۲ کاروان از گیلان به حج اعزام می‌شوند.

حسن فعال به اعزام زائران عتبات عالیات به صورت هوایی از ۲۹ اردیبهشت ماه از گیلان خبر داد و یادآور شد: تاکنون تعداد ۸۰۰ نفر زائر از گیلان به عتبات عالیات اعزام شده اند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha