دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران گفت: کسی که لباس مقدس روحانیت بر تن دارد بی شک دشمنان دین خدا با او عداوت خواهند داشت و این امری طبیعی است.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: کار تبلیغ در حوزه دین، امری بسیار حساس است که نیازمند تجربه، قدرت تعامل و گفتمان است، بنابراین کسانی که در عرصه تبلیغ دین مشغول هستند باید بتوانند که با بسترسازی مناسبت زمینه جذب مخاطبان را مهیا سازند.

وی افزود: مبلغان دینی فارغ از اینکه باید مبانی و اصولی دینی را در جامعه پیاده کنند، با جهاد تبیین نسبت به گفتمان سازی انقلاب و انتقال مبانی دینی و عقیدتی و دستاوردهای انقلاب و نظام همت داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: موضوع دیگری که برخی از مبلغان دینی نسبت به آن گله مند هستند، سنگ اندازی گروه ها و افراد دین ستیز است که دست به هر کاری می زنند که کار مبلغ دینی را با اختلال مواجه هستند، کسی که لباس مقدس روحانیت بر تن دارد بی شک دشمنان دین خدا با وی عداوت خواهند داشت و این امری طبیعی است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران افزود: این گروه ها و افراد بی شک با نیت قبلی و شیطانی خود به دنبال تضعیف روحیه مبلغین دینی هستند، بنابراین مبلغ باید تمام همت انرژی خود را به امور محوله معطوف کند.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: اکنون جامعه ما به نوعی تحت شدیدترین تهاجم فرهنگی است، بنابراین کمبود مبلغ دینی می تواند به عنوان یک خلاء کار ضدفرهنگی دشمنان را تسریع ببخشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha