یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ دیدار دبیران شهرستانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: آمر به معروف و ناهی از منکر، باید عامل به گفته های خود باشد که در غیر این صورت امر به معروف او در دنیا اثر نخواهد داشت و در قیامت نیز حجتی علیه او خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان ها، که ظهر روز چهارشنبه در محل سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی برگزار شد، گفت: امر به معروف و نهی از منکر از تکالیف مهمی است که نباید به فراموشی سپرده شود.

وی با بیان اینکه مهم ترین شرط امر به معروف، عاملیت خود شخص است، تصریح کرد: آمر به معروف و ناهی از منکر، باید عامل به گفته های خود باشد که در غیر این صورت امر به معروف او در دنیا اثر گذار نخواهد بود و در قیامت نیز حجتی علیه او خواهد بود.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی ادامه داد: اگر انسان امر به معروف کند و خود به آن معروف عمل کند در قیامت مسئولیتی نسبت به گمراهی دیگران ندارد و وظیفه خود را انجام داده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به آیه « أَتَأْمُرُونَ النَّاسَ بِالْبِرِّ وَتَنْسَوْنَ أَنْفُسَکُمْ وَأَنْتُمْ تَتْلُونَ الْکِتَابَ ۚ أَفَلَا تَعْقِلُونَ» بیان کرد: بنا به فرموده صریح قرآن کسانی که مردم را به نیکوکاری دستور می‌دهند و خود انجام آن عمل نیکو را فراموش می کنند، افراد بی اندیشه و بی عقل به شمار می آیند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی در پایان راهکار موفقیت در امور را تقوا دانست و تاکید کرد: شاه کلید موفقیت تقوا است و هر کس در زندگی شخصی و اجتماعی تقوا داشته باشد موفق خواهد شد و مشکلات را پشت سر خواهد گذاشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha