دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کرسی

حوزه/ کرسی علمی پژوهشی «تحلیل فقهی حقوقی ازدواج فرزند خوانده با سرپرست در بستر مذاق شارع و روح حاکم بر قوانین» با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه؛ دانشکده زن و خانواده دانشگاه ادیان و مذاهب کرسی علمی پژوهشی «تحلیل فقهی حقوقی ازدواج فرزند خوانده با سرپرست در بستر مذاق شارع و روح حاکم بر قوانین» را برگزار می‌نماید.
این جلسه با ارائه دکتر اعظم خوش‌صورت موفق «عضو هیئت علمی دانشگاه ادیان و مذاهب » روز چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ در سالن امام موسی صدر دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار خواهد شد.
در این کرسی علمی پژوهشی آیت الله جواد حبیبی تبار «عضو هیئت علمی جامعة المصطفی » و دکتر امیر رضا دهقانی نیا «معاون قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران» به‌عنوان ناقد به ارائه دیدگاه‌های خود خواهند پرداخت.
بر اساس این گزارش: دکتر مجید دهقان عضو هیئت علمی «پژوهشکده زن و خانواده» دبیر علمی این کرسی علمی پژوهشی خواهند بود.

گفتنی است: کرسی علمی پژوهشی «تحلیل فقهی حقوقی ازدواج فرزند خوانده با سرپرست در بستر مذاق شارع و روح حاکم بر قوانین» از ساعت ۱۳:۱۵ الی ۱۴:۴۵ به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست‌ طبق زمان اعلام شده از طریق لینک زیر و وارد نمودن کد دسترسی ۲۲ اقدام نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha