سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
آئین اختتامیه جشنواره پژوهشی آیت الله نجومی(ره)، کرمانشاه

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کرمانشاه گفت: علما و بزرگان هیچ گاه مردم را در سختی ها تنها نگذاشته و حتی از لحاظ امور معاش، سختی هایی بدتر از مردم زمان خود را تحمل کرده اند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام محمدحسین ضیغمیان امروز در اختتامیه جشنواره پژوهشی آیت الله نجومی(ره)، ویژه آثار دانش پژوهان مرکز تخصصی کلام و تفسیر واحد کرمانشاه، گفت: علمای گذشته پایین تر از حد متوسط جامعه زندگی می کردند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کرمانشاه تصریح کرد: علما و بزرگان هیچ گاه مردم را در سختی ها تنها نگذاشته و حتی از لحاظ امور معاش، سختی هایی بدتر از مردم زمان خود را تحمل کرده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه قطعاً علمای گذشته هم اگر به جایی رسیده اند با مشکلات همراه بوده است، ادامه داد: طلاب از سیره و سبک زندگی علما و بزرگان الگوبرداری کنند.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کرمانشاه اظهار کرد: این تلقی در ما طلبه ها پیدا نشود، حال که در جرگه اهل علم هستیم، نیاز به توصیه های بزرگان نداریم.

حجت الاسلام ضیغمیان با ذکر فضائلی از آیت الله نجومی(ره) او را دارای پایگاه و محبوبیت اجتماعی دانست و گفت: علت تشییع به یاد ماندنی پیکر مطهر ایشان در آن روز بارانی و حضور عموم مردم، نخبگان حوزوی و دانشگاهی، پرداختن به وظایف طلبگی و مردم بود.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: آیت الله نجومی(ره)، طلاب فاضل و درس خوان را دوست داشت و از آنان حمایت می کرد و در حد توان مشکلات آنها را حل می کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسام گردانی DK ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۷
    0 0
    چرا از علما و بزرگان شهر از جمله آیت الله حجتی امام جمعه موقت کرمانشاه که از سخنران مجلس بهتر آیت الله نجومی را می شناخت دعوت نکردید که حق مطلب را ادا می کرد؟