یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام عبودی

حوزه/ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد در پی توهین یکی از رسانه های ضد انقلاب به امام جمعه قلعه رئیسی گفت: دشمنان قسم خورده و منافقین طی روزهای آینده خواهند دید که مردم چه استقبال بی نظیری از امام جمعه انقلابی خود خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، در پی توهین یکی از پیج‌های ضد انقلاب به امام جمعه قلعه رئیسی، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با اعلام حمایت قاطع از امام جمعه قلعه رئیسی اظهار کرد: در روزهای اخیر، یکی از پیج‌های وابسته به ضد انقلاب و منافقین، مطلبی را علیه امام جمعه قلعه‌رئیسی درج کرده، که مطلبی بسیار زننده، زشت و توهین آمیز بود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این صفحه، مدعی شده بود امام جمعه قلعه رئیسی متواری شده است، گفت: حجت الاسلام صلواتی در سفر معنوی کربلای معلی حضور دارد و ظرف امروز و فردا به میهن اسلامی باز خواهد گشت.

وی با بیان اینکه توهین‌ و اتهام‌زنی در کانال های ضد انقلاب به شخصیت‌های انقلابی و ارزشی اقدامی عادی و به دفعات شاهد آن بوده‌ایم، یادآور شد: انتشار چنین مطلبی نشان دهنده اوج خصومت با روحانیت و مسئولان انقلابی است.

حجت‌الاسلام عبودی با تاکید بر اینکه مردم بخش چاروسا با شنیدن چنین توهینی به امام جمعه، موضع صریح و انقلابی داشته‌اند، گفت: اکنون اگر وضعیت استوری‌های مردم انقلابی چاروسا را نگاه کنید، حمایت قاطع خود از حجت الاسلام صلواتی را اعلام کرده‌اند که خدمات بسیار زیادی در طول دوره امامت جمعه خود در این بخش داشته است.

وی با اشاره به اینکه مراسم استقبال خودجوش از امام جمعه پس از بازگشت از سفر کربلای معلی صورت خواهد گرفت، مطرح کرد: دشمنان قسم خورده و منافقین طی روزهای آینده خواهند دید که مردم چه استقبال بی‌نظیری از امام جمعه انقلابی خود خواهند داشت.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه قلعه رئیسی همواره در خط امام و رهبری بوده و خود را وقف انقلاب و مردم کرده است، اظهار گرد: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان، در کنار مردم و مسئولان حمایت قاطع خود از امام جمعه چاروسا را اعلام می‌کند، تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان، گروهک‌ها و منافقین ضد انقلاب باشد که هر از گاهی مدیران دلسوز، انقلابی و پاکدست را مورد هجمه خود قرار می‌دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha