سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نمازخانه

حوزه/ در مراسمی با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان، مسجد خیرساز، توسط خیر نیکوکار مرحوم حاج علی حیدر نوری زاده در منطقه حاجیه خدیجه خرم آباد با ۵ هزار نفر جمعیت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، در مراسمی با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان، مسجد خیرساز، توسط خیر نیکوکار مرحوم حاج علی حیدر نوری زاده در منطقه حاجیه خدیجه خرم آباد با ۵ هزار نفر جمعیت به بهره برداری رسید.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در این مراسم با اشاره به ضرورت ساخت مسجد برای اجرای برنامه‌های دینی فرهنگی و اجتماعی، اظهار داشت: امید می‌رود خیران برای ساخت مساجد و مراکز دینی در محلات پر جمعیت پای کار بیایند و در این مناطق مراکز دینی احداث شود.

وی با قدردانی از مشارکت خیران و نیکوکاران در ساخت مراکز دینی خاطر نشان کرد: لازم است که مسئولان از مناطق محروم و فاقد مراکز دینی بازدید داشته باشند و در جلب مشارکت خیران برای احداث این مراکز دینی کوشا باشند.

گفتنی است مسجد منطقه حاجیه خدیجه خرم آباد، اولین مسجد در منطقه‌ای با حدود ۵ هزار نفر جمعیت است که در زمینی به مساحت ۲۷۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط فرزندان خیر نیکوکار، مرحوم حاج علی حیدر نوری زاده، بنا شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha