چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
فوقی

حوزه/ حجت الاسلام فوقی با بیان اینکه برخی می خواهند انتقام سیاسی خود را از مردم بگیرند، گفت: نباید راجع به اتفاقات مهم ساکت باشیم و یکی از مسائل مهم جهاد تبیین است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام مهدی فوقی، صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی هرند با تاکید بر ضرورت تدوین برنامه جامع برای قشر جوان و نوجوان در عرصه‌ی تبلیغات اسلامی، گفت: سازمان تبلیغات امروز باید در هیئات مذهبی، شبکه تبلیغ، کانون های فرهنگی و مجموعه های دینی مردمی، نسبت خودش را با نسل جوان مشخص کند.

وی ادامه داد: فعالیت های سازمان تبلیغات وقتی می تواند مؤثر باشد که ارتباط خوبی با بدنه مردمی برقرار کرده باشد؛ شرح وظایف سازمان با ارتباط خوب و عمیق با مردم محقق خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ایجاد نشاط و امیدآوری را از وظایف سازمان تبلیغات برشمرد و گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی را انکار نمی کنیم، ولی نباید راجع به اتفاقات مهم ساکت باشیم و یکی از مسائل مهم جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه برخی می خواهند انتقام سیاسی خود را از مردم بگیرند، خاطر نشان کرد: سازمان تبلیغات نیامده وارد عرصه های سیاسی بشود، بلکه می خواهد خدمت به مردم و نشاط و صمیمت و وفاق و وحدت را تبلیغ کند.

حجت الاسلام فوقی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، سازمان تبلیغات اسلامی را از رویش های انقلاب برشمرد و تصریح کرد: هر کسی با هر تفکر و نگرش سیاسی که رهبری بزرگوار و مبانی امام و انقلاب را قبول داشته باشد، حتماً در حوزه تبلیغات اسلامی می‌تواند نقش‌آفرینی کند.

وی ادامه داد: تنگ نظری‌ خطرآفرین است و نسل جوان و نوجوان نیاز به رفتارهای پدرانه دارد، لذا ما در حوزه تبلیغات دینی باید مسیر را به این سمت هدایت کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی آورده های فراوانی برای ملت ایران داشته است، تاکید کرد: نگذاریم مسائل سیاسی اصل خدمت به مردم را از بین ببرد . امیدواریم به برکت نگاه نافذ حضرت ولیعصر(عج) همه مسئولان در هر مرتبه‌ای که هستند، عزم خدمت به این مردم را داشته باشند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به پیشینه علمی و تاریخی و مذهبی شهرستان هرند، بر تعامل و هم افزایی نهادهای دولتی و مردمی برای مشارکت در برنامه ها تاکید کرد.

برخی می خواهند انتقام سیاسی خود را از مردم بگیرند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha