یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مسئولان قرآنی حشدالشعبی

حوزه/ مدیر معارف قرآن و عترت آستان مقدس قم از بازدید جمعی از مسئولان قرآنی حشد الشعبی عراق از مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها به منظور استفاده از تجربیات آموزشی این مرکز موفق قرآنی خبر داد.

حجت الاسلام سیداحمد مشرف در گفت و گویی اظهار کرد: یک گروه از مسئولان قرآنی حشد الشعبی برای استفاده از تجربیات مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها از این مرکز بازدید کردند.

وی با بیان اینکه مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها از مراکز قرآنی موفق در کشور است که مورد توجه مراکز خارج از کشور هم قرار گرفته است، افزود: در این بازدید برنامه ها و روش های قرآنی مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر بانوی کرامت برای این گروه عراقی تشریح شد که مورد استقبال آنان قرا رگرفت.

مدیر معارف قرآن و عترت آستان مقدس افزود: در ادامه این گروه از مسئولان قرآنی حشد الشعبی عراق از کلاس های مرکز قرآن و حدیث بازدید کردند و به صورت حضوری با روش های نوین آموزشی این مرکز آشنا شدند.

وی تصریح کرد: همچنین در این بازدید درخواست کردند که آیین نامه های آموزشی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها در اختیارشان قرار گیرد که قرار شد این آیین نامه‌ها بعد از ترجمه به زبان عربی به آنها داده شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha