پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
سگ گردانی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: از مسئولان و متولیان امر درخواست داریم در کنار مقابله با بی حجابی و بدحجابی، با پدیده «سگ گردانی» در معابر عمومی به شدت برخورد کنند.

ماموستا محمدامین راستی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: مقوله حجاب و عفاف مبحثی وسیع و گسترده است که نیازمند واکاوی است.

امام جمعه موقت سنندج ادامه داد: حجاب و عفاف تنها به شکل و ظاهر افراد جامعه بر نمی گردد، بلکه این مورد مهم زیرمجموعه های بسیاری دارد که این زیرمجموعه خود یک منشور اخلاقی ـ اسلامی را می سازند.

وی با تاکید بر اینکه امروز حجاب و عفت زن مسلمان توسط رسانه های غربی و بیگانه مورد هجمه قرار گرفته است، تاکید کرد: دشمن برای نفوذ در جوامع اسلامی اعتقادات و داشته های دینی مسلمین را هدف قرار داده است؛ دشمن با جبهه گیری بی سابقه ای در سال های اخیر حجاب و پوشش زن مسلمان را آماج اهانت و توهین های خود قرار داده است.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: بی گمان دشمنان برنامه های خطرناکی برای دین مبین اسلام در دست اجرا دارند، لذا باید همه در این شرایط ویژه بسیار هوشیار باشیم.

ماموستا راستی در ادامه خود با اشاره به پدیده «سگ گردانی» در معابر عمومی، عنوان کرد: متاسفانه تبلیغات رسانه ها به ویژه شبکه های ماهواره ای به تدریج در حال تغییر سبک زندگی مردم است، به گونه ای که به عینه دیده می شود در سطح معابر عمومی برخی اقدام به «سگ گردانی» می کنند که امری قبیح و دور از اخلاق است.

امام جمعه موقت سنندج گفت: از مسئولان و متولیان امر درخواست داریم در کنار مقابله با بی حجابی و بدحجابی، با پدیده «سگ گردانی» در معابر عمومی به شدت برخورد کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha