سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: حجاب و عفاف جزء لاینفک ادیان الهی است اما با این وجود برخی از ادیان مورد تحریف قرار گرفته‌اند و این دستور مهم خداوند را کنار گذاشته و از آن سرپیچی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی امام جمعه شهرستان بانه امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت شهرستان بانه، اظهار داشت: در سفر اخیر رئیس جمهور به کردستان تصمیم گیری‌های بسیاری برای توسعه این استان در نظر گرفته شد که همه امیدواریم این امر محقق شود.

امام جمعه شهرستان بانه با اشاره به هفته حجاب و عفاف گفت: حجاب و عفاف جزء لاینفک ادیان الهی است اما با این وجود برخی از ادیان مورد تحریف قرار گرفته‌اند و این دستور مهم خداوند را کنار گذاشته و از آن سرپیچی کرده‌اند.

وی افزود: امروزه حجاب زن مسلمان یک فرصت برای حفظ جایگاه و ارزش‌های معنوی او در برابر جامعه است و به بیان دیگر حجاب مرز بین بدی و خوبی و مرز بین عفت و بی عفتی است.

ماموستا خدایی با اشاره به اینکه والدین نسبت به مقوله حجاب، فرزندان خود را آگاه کنند، یادآور شد: در سال‌های اخیر تلاش دشمنان اسلام این بوده که چادر را از سر زن و دختر مسلمان بردارند، اما خوشبختانه تاکنون در این برنامه شیطانی خود ناکام بوده است.

وی تصریح کرد: البته هستند برخی از زنان و دختران که از روی عدم تفکر و بصیرت، فریب رسانه‌های بیگانه را می‌خورند و حجاب را امری ناپسند می‌دادند که امیدواریم این افراد نیز به فلسفه واقعی حجاب پی‌ ببرند.

امام جمعه شهرستان بانه با تأکید بر اینکه حجاب ریشه در آیه آیه قرآن کریم دارد، گفت: هر آنچه خداوند متعال بر ما واجب کرده، لازم الاجراست.

ماموستا خدایی خواستار برخورد با برخی از فروشگاه‌هایی شد که اقدام به فروش البسه و پوشاک غربی در سطح شهر می‌کنند و خاطر نشان کرد: متأسفانه برخی از فروشگاه‌های البسه به صورت مستقیم اقدام به تبلیغ پوشاک غیر ایرانی و زننده در پشت ویترین‌های خود می‌کنند که از نهادهای مربوطه درخواست داریم با این فروشندگان برابر ضوابط قانونی برخورد نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha