دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بیانیه تبریز

حوزه/ سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور علیه سفر رئیس جمهور دولت تروریستی آمریکا به منطقه بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور علیه سفر رئیس جمهور دولت تروریستی آمریکا به منطقه بیانیه ای صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

بیانیه سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور علیه سفر رئیس جمهور دولت تروریستی آمریکا به منطقه

بوضوح امروز آمریکا، در این منطقه ضعیف‌تر از ده سال پیش و بیست سال پیش است؛ بوضوح رژیمِ صهیونیستیِ خبیث، امروز ضعیف‌تر از گذشته است. (امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، ۹۷/۰۹/۰۴)

این روزها منطقه غرب آسیا در تکاپوی میزبانی از کسانی است که با بهانه حقوق بشر، گوشه و کنار عالم را به خاک و خون کشیده‌اند و میلیون‌ها انسان بی‌گناه را به مسلخ خودکامگی و هوسرانی خود کشانده‌اند. میزبان تروریست‌های جنتلمنی است که سر تا پا در خون مظلومان عالم غوطه‌ورند، مدعیان شعارهای پوچ و بی‌پشتوانه‌ای که در لابه‌لای اجساد بومیان سرخ‌پوست و دیویدیان و سیاهان بی دفاع، حقیقت دموکراسی‌شان آشکار می‌گردد!

صفحات کتاب تاریخ چهارصد ساله شیطان بزرگ جز تزویر و جنایت و استکبار و استثمار و بدعهدی را در خود نگنجانده است؛ این تاریخ، گویای تمدنی است غلطان بر آه مظلومان و خون بی گناهان و ثروت مستضعفان! تمدنی که امروز بحران‌های مختلف هویتی، فرهنگی، اقتصادی، معیشتی‌ و جنایاتی که علیه مردمان خود روا می‌دارد، پیکره جغرافیای عاریتی‌اش را چون شیشه‌ای پر تَرَک ساخته و دیری نپاید که هیمنه و اقتدار پوشالی‌اش در هم شکند و به زباله‌دان تاریخ بپیوندد.

میزبانان این لکه ننگ تاریخ بشر را چه شده‌است که با پشت کردن به همه داشته‌های خود و غنای تمدن اسلام و تمدن‌های سرزمین پیغمبران الهی، چشم خود را بر جنایات این مار خوش خط و خال بسته و به جای در آغوش کشیدن برادران مسلمان، دشمن قسم خورده خود را پذیرا می‌گردند؟ تاریخ چند دهه اخیر این منطقه پر است از داستان پهلوی‌ها، صدام‌ها، قذافی‌ها، مُشرّف‌ها، بِن‌علی‌ها، اشرف‌غنی‌ها و دیگرانی که با پشت‌کردن به تعالیم اسلام عزیز، عزت را از درِ خانه آمریکای جنایتکار گدایی کردند و آخر پشتشان خالی شد! چه شده است که میزبانان اینان آغوش خود را برای استثمارگرانی که در پی دوشیدنشانند، باز کرده‌اند؟

شاید امروز آلزایمر جو بایدن فضای ذهن برخی سیاستمداران منطقه را به خود درگیر کرده‌ باشد، اما جبهه شکست‌ناپذیر مقاومت و ملت های بیدار منطقه به خوبی می‌دانند که همه تلاش این کفتار صفتان، نجات اقتصاد ورشکسته خود با فروش سلاح و هدیه کردن ناامنی و بحران به این منطقه است. اینان در اندیشه لرزان سرمای سخت زمستان، سودای غارت نفت عربستان برای نجات خود از بحران را در سر می‌پرورانند و به دنبال جبران شکست‌های مختلف و ساختن ائتلاف‌های مجعول علیه محور مقاومت در یمن، عراق، سوریه، غزه و هر کجای عالمند.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور ضمن محکوم نمودن میزبانی مدعیان خادمی حرمین شریفین و برخی سران کشورهای اسلامی از شیطان بزرگ، همه سیاستمداران امت اسلام را به بازگشت به مبانی اسلام عزیز دعوت کرده و اعلام می‌دارد تنها راه برون‌رفت منطقه از بحران‌های مختلف، لبیک گفتن به بیش از چهار دهه دعوت ناصحانه و مشفقانه حضرت امام‌خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و مقام معظم رهبری حضرت امام‌خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، اعتصام به حبل‌الله و مبارزه همه جانبه با استکبار جهانی و عاملین تفرقه است.

آن‌هایی که خواب آمریکا را می‌بینند خدا بیدارشان کند، ان‌شاءالله.

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور

۲۳تیرماه۱۴۰۱

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha