یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قرآن

 حوزه / مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: برگزاری محافل قرآنی موجب رشد معنوی در انسان شده و سپری در برابر دسیسه‌های شیطان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی، ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان عرصه قرآنی شهر محمودآباد نمونه که در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، گفت: تلاوتی که با تدبر در آیات همراه نشود، کم ثمر است و مانند این می‌ماند که شخصی به گنجینه‌ای از طلا و جواهر گران بهاء دست یابد، ولی تنها به مشاهده و شمارش مقدار آن بسنده کند و اندوخته‌ای برندارد.

وی خاطرنشان کرد: خداوند متعال می فرماید: اگر همه جن و انس جمع شوند، نمی توانند آیه ای مانند آیه های قرآن کریم را بیاورند و قرآن کریم برای درمان درد های جامعه اسلامی بهترین نسخه خواهد بود، همان طور که در خود قرآن به این نکته اشاره شده است.

وی ادامه داد: قرآن دستورالعمل و برنامه جامع و کامل زندگی، چراغ راه هدایت مهم‌ترین وسیله ارتباط انسان با خدا و عامل سعادت و خوشبختی انسان در دنیا و آخرت است.

امام جمعه شهر محمود آباد نمونه قزوین خاطرنشان کرد: فردی که با قرآن در ارتباط است، مجاهدی نستوه و مبارزی خستگی ناپذیر می‌شود و تا آخرین لحظه عمر خود از تلاش، جهاد و مبارزه با دشمن درونی و بیرونی دست بر نمی‌دارد.

مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: برگزاری محافل قرآنی موجب رشد معنوی در انسان شده و سپری در برابر دسیسه‌های شیطان خواهد بود.

در پایان این مراسم از فعالان عرصه قرآنی شهر محمود آباد نمونه قزوین تجلیل شد .

رشد معنوی جامعه با برگزاری محافل قرآنی محقق می شود

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha