یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: در جامعه امروز نسبت به غدیر خیلی کم لطفی شده است، این درحالی است که در گذشته شخصیت‌هایی همچون علامه امینی تمام عمر خود را برای زنده نگه داشتن غدیر فدا کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا، در جمع مردم عجب شیر به مناسبت دهه امامت و ولایت، گفت: در جامعه امروز نسبت به غدیر خیلی کم لطفی شده است، این درحالی است که در گذشته شخصیت‌هایی همچون علامه امینی تمام عمر خود را برای زنده نگه داشتن غدیر فدا کردند.

وی با اشاره به نقش وهابیت در تحریف غدیر، اظهار کرد: وهابیت همیشه دنبال حذف اهل بیت بوده و با کمک فیلم سازان هالیوود برای تحریف غدیر و شخصیت های ممتاز شیعه فیلم تولید می کنند.

حجت الاسلام سرایی با تبیین اهداف خبیثانه دشمن، ادامه داد: دشمن اسلام همیشه درصدد تحریف هویت شیعه بالاخص بعثت، غدیر، عاشورا و ... است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا افزود: مردم بدون وابستگی به دستگاه‌های دولتی به صورت خودجوش با نثار مال و جان خود قدم های بزرگی در احیای غدیر برداشته اند و تا ظهور منجی عالم باید پیام غدیر را به بشریت برسانیم.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به فضایل حضرت علی علیه السلام گفت: علی علیه السلام ولی ّخداست و در کعبه ولادت یافت که این را شیعه و سنی در احادیث و کتابهای خود آورده است.

وی به وظیفه مهم شیعه در عصر حاضر اشاره کرد و افزود: امروز شیعه باید در تراز شهدایی همچون شهید حججی کادر سازی کرده و باید نیروی انقلابی، مومن، متخصص تربیت کند.

وی افزود: اگر جامعه اسلامی رهبر خود را تنها بگذارد فاجعه صفین پیش خواهد آمد. اگر امروز رهبر نظام اسلامی با اقتدار جلو می رود در سایه باور به مردم و پشتوانه معنوی مردم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha