شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تربیت مبلغ

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان کرمان از برگزاری کارگاه "تربیت مبلغ انقلاب اسلامی" با هدف توان افزایی مبلغین و مجهز نمودن آنان برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و کسب مهارت تحلیل سیاسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان کرمان، در راستای لبیک به فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری، اقدام به برگزاری دوره تربیت مبلغ انقلاب اسلامی کرد.

خانم نرگس علی نقی، مدت این کارگاه را دو روز و در محل مدرسه علمیه فاطمیه کرمان ذکر کرد و گفت: این کارگاه در تاریخ ۲۱ تیرماه و با حضور استاد حوزه، خانم دکتر مهدیه نامدار از استان قم، با حضور ۳۰ نفر از طلاب خواهر و ۲۲ تیرماه نیز با حضور دکتر عطارد، در مباحثی نظیر شیوه گفتگوی سیاسی، پرسمان سیاسی و تاریخ انقلاب برگزار شد.
وی افزود: هدف از برگزاری این کارگاه، توان افزایی مبلغین و مجهز نمودن آنان برای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و کسب مهارت تحلیل سیاسی بود.
وی در ادامه به چرایی برگزاری این نشست پرداخت و تصریح کرد: امروزه دشمن از طریق نقشه ها و توطئه های گوناگون، از جمله حصر اقتصادی و تبلیغات جهانی علیه ایران و به این تصور که از این راه بتوانند انقلاب اسلامی را به زانو در آورند، دست به اقدامات متنوعی زده است. بنابراین ضروری است که نسل جوان خصوصا طلاب مبلغ حوزه های علمیه بر اساس رسالت خود وظیفه دارند با کسب مهارت لازم از طریق تبلیغ، مسیر تحقق اهداف انقلاب را هموار سازند.
۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha