دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: برخلاف بسیاری از مخالفان حجاب، چادر برای زن مسلمان نه تنها محدودیت نیست، بلکه حجاب گوهر درونی زن را حفظ و پاسداری می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی امروز در نشستی با جمعی از طلاب مدرسه علمیه شهرستان کامیاران اظهار داشت: انسان فهیم باید متوجه تفاوت ها و قدرت هایی که خداوند در اختیار او قرار داده است، باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: انسان می تواند برای خود تصمیم بگیرد و بدی و خوبی ها را از هم تشخیص دهد، ولی سایر موجودات از داشتن چنین درکی عاجزند.

وی با اشاره به مسئله حجاب و عفاف، بیان کرد: اسلام به عنوان کاملترین دین خدا، دستوراتی درباره حجاب و عفاف برای مسلمین صادر کرده است که این دستورات را نمی توان تنها مختص بانوان و دختران دانست و مردان را از آن مستثنی کرد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) شهرستان کامیاران گفت: برخلاف بسیاری از مخالفان حجاب، چادر برای زن مسلمان نه تنها محدودیت نیست، بلکه حجاب گوهر درونی زن را حفظ و پاسداری می کند.

این استاد حوزه اظهار کرد: حجاب زیبنده زن مسلمان است و به نوعی به او منزلت و جایگاه واقعی می دهد، بنابراین کسانی که بر طبل مخالفت با حجاب می کوبند افرادی احساسی، فریب خورده و بی منطق هستند که از خداوند متعال می خواهیم که آنان را هدایت کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha