سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
تصاویر/ مراسم بزرگداشت علامه حسن زاده آملی در دانشگاه معارف اسلامی/حجت الاسلام والمسلمین حسن رمضانی

حوزه/ به همت  مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید اردو و همایش نقش علوم عقلی در گسترش دین با حضور بیش از صد تن از طلاب و فضلای جامعةالمصطفی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به همت موسسه علمی تربیتی آوای توحید اردو و همایش نقش علوم عقلی در گسترش دین با حضور بیش از صد تن از طلاب و فضلای جامعه المصطفی برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این همایش از شخصیت های علمی و طراز علوم عقلی همچون حجج اسلام والمسلمین و آقایان رمضانی، حسینی آملی ، پارسانیا، امینی نژاد، عموزاده و حیدری در موضوعات : تبیین جایگاه علوم عقلی در منظومه دین، اهمیت و ضرورت خواندن فلسفه (تبیین ضرورت یادگیری فلسفه در بین سایر علوم پایه) ، تاثیر فلسفه در رشد و پیشبرد رشته های مختلف علوم دینی( نقش فلسفه ی رشته های دینی در شکل دهی و سرعت بخشی رشد علوم دینی)،اهمیت و ضرورت فراگیری علوم عقلی در حوزه بین الملل ، معرفی مکاتب فلسفی جهان و تبیین جایگاه فلسفه در شکل گیری تمدن ها و ارتقای اجتماعی آن ها در همه ابعاد تمدنی ، تبیین جایگاه فلسفه در شکل گیری امتدادهای اجتماعی استفاده شد.

این اردو افتتاحیه دوره های تربیت مدرسی علوم عقلی جامعه المصطفی با مشارکت و اجرای موسسه آوای توحید می باشد.

طلاب و دانشجویان جامعه المصطفی که علاقمند به شرکت در دوره تربیت مدرسی علوم عقلی هستند می توانند به سایت مدرسه معرفتی آوای توحید مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha