یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار گفت: گروه جهادی «یاران حاج قاسم سلیمانی» مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر(عج) شهرستان بیجار بیش از ۱۰ تن برنج در بین گروه‌های جهادی، مساجد و هیات‌های مذهبی برای پخت غذای گرم توزیع کرده است.

حجت الاسلام سیدموسی محمودی مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن تبریک عید غدیر خم، اظهار داشت: امام صادق(ع) می‌فرمایند: «غذا دادن به یک مومن در روز عید غدیر ثواب اطعام یک میلیون پیامبر و صدیق و یک میلیون شهید و یک میلیون فرد صالح در حرم خداوند را دارد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار اظهار داشت: گروه جهادی «یاران حاج قاسم سلیمانی» مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) شهرستان بیجار، برای پاسداشت عید سعید غدیرخم از طریق خیرین بیش از ۱۰ تن برنج در بین گروه‌های جهادی، مساجد و هیات‌های مذهبی برای پخت غذای گرم توزیع کرده است.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه این غذاهای گرم در شهرستان‌های کردستان و استان‌های همجوار توزیع می‌شود، افزود: این تعداد غذای گرم که به نیت عید غدیرخم پخت می‌شود، در شهرهای سنندج، سریش آباد، قروه، دلبران، دزج، روستاهای قروه، شهرستان کبودرآهنگ همدان، شهرستان‌های زنجان: گرمآب و ماه نشان و حومه‌های آن، شهرستان‌های تکاب، شاهین دژ و روستاهای حومه از توابع استان آذربایجان غربی، شهرستان بیجار، شهرهای بابارشانی، پیرتاج، توپ آغاج، حسن آباد یاسوکند بین مردم توزیع می‌شوند.

حجت الاسلام محمودی تاکید کرد: یکی از مستحبات روز غدیر، روزه گرفتن و اطعام به مومنین است و لذا امیدواریم که ان‌شاء‌الله این سنت حسنه احیا شود و روز به روز در این مناطق محروم نهادینه گردد.

آنهایی که غدیر را نفهمیدند عاشورا را رقم زدند

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) بیجار تاکید کرد: باید گفت آنهایی که غدیر را نفهمیدند، عاشورا را رقم زدند.

وی به دیگر برنامه‌های مدرسه سفیران هدایت بیجار اشاره کرد و گفت: در روز عید غدیر خم، تعدادی از روحانیون برای معرفی و تبیین روز غدیر به روستاهای بیجار اعزام شده‌اند.

حجت الاسلام محمودی به برپایی ایستگاه‌های صلواتی توسط گروه جهادی یاران حاج قاسم سلیمانی مدرسه سفیران هدایت بیجار اشاره کرد و اظهار داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی، دیدار با خانواده‌های شهدای سادات، ایثارگران، جانبازان و غبارروبی از مزار شهدا از دیگر برنامه‌های این مدرسه برای گرامیداشت این روز بزرگ است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر(عج) شهرستان بیجار خاطرنشان کرد: اساتید و معاونین مدرسه سفیران هدایت بیجار از جانباز جنگ تحمیلی این شهرستان سرکشی کردند و با اهدا هدایایی از ایثارگری این عزیز تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha