دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
عید غدیر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه گیلان گفت: در روز غدیر جشن بزرگی در مدرسه علمیه امیرالمومنین رشت از طرف حوزه علمیه گیلان با حضور طلاب و خانواده‌های طلاب برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین قاسم علیپور مدیر حوزه علمیه گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان با تبریک عید غدیر، اظهار داشت: عید غدیر، بزرگترین عید امامت و ولایت جهان اسلام و تشیع است و بزرگداشت آن بسیار ضروری است.

وی با اشاره به دو هدف بزرگ دهه امامت و ولایت، یادآور شد: جایگاه رفیع غدیر باید در زندگی فردی و اجتماعی ما ظهور و بروز داشته باشد و برای اینکه بتوانیم فلسفه غدیر و حقیقت آن را برای دنیا تبیین کنیم، در ابتدا لازم است در جهان تشیع به جریانی فراگیر تبدیل شود و اجازه ندهیم امر امامت مغفول بماند.

مدیر حوزه علمیه گیلان افزود: در همین راستا در روز غدیر، جشن بزرگی در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) رشت از طرف حوزه علمیه گیلان برگزار خواهد شد که پیش بینی می‌شود هزار نفر از طلاب به همراه خانواده خودشان در این جشن شرکت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علیپور گفت: در این جشن برنامه‌های فرهنگی متعددی برگزار می‌گردد، که مهم‌ترین آن سخنرانی نماینده ولی فقیه در گیلان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha