یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین با اشاره به اینکه ولایت در زمره اساسی‌ترین اصول و ارکان اسلام قرار دارد، گفت: امروز ولایت به دست مقام معظم رهبری قرار دارد و ان‌شاءالله به صاحب اصلی‌اش، امام زمان(عج) تحویل داده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم‌لو مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین روز گذشته در نشست علمی و تخصصی غدیر که از سوی حوزه علمیه برادران و خواهران و سازمان بسیج طلاب، در سالن اجتماعات مسجدالنبی (ص) برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: آیات قرآن کریم و کلمات گهربار معصومین(ع)، بیانگر عظمت و جایگاه رفیع امامت در اعتقادات اسلامی است که با نگاهی به آیات غدیر، به خوبی رمز اینکه عید غدیر، بزرگترین عید اسلامی است، را در می‌یابیم.

وی خاطرنشان کرد: آنچه در روایات اسلامی به اعمال این روز عزیز و بزرگ اشاره شده است، گویای عظمت و اهمیت این عید اسلامی در نزد خداوند و به تبع آن پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) می‌باشد، چرا که در این رو، راه سعادت حقیقی از بی‌راهه، جدا و خط تابان ایمان از ظلمت کفر و دنیا پرستی جدا شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: غدیر نامی مقدس برای شیعیان و تمام پیروان راستین اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

استاد حوزه علمیه خواهران استان قزوین عنوان کرد: بدون شک زنده نگه داشتن روز غدیر ارزش بالایی دارد و پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) به این امر اهتمام داشتند و به مسلمانان و شیعیان دستور می‌دادند که همه ساله این روز را عید بگیرند و یاد آنرا زنده نگه دارند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین با اشاره به اینکه ولایت در زمره اساسی‌ترین اصول و ارکان اسلام قرار دارد، گفت: امروز ولایت به دست مقام معظم رهبری قرار دارد و ان‌شاءالله به صاحب اصلی‌اش، امام زمان(عج) تحویل داده خواهد شد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha