دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه نهاوند

حوزه / امام جمعه نهاوند گفت: ضروری است تا در آستانه سفر رئیس جمهور به استان، وضعیت سرپرست ها و مدیران ادارات در شهرستان تعیین تکلیف شود و کمبودها و مشکلات شهرستان به گوش مقامات برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به نقش مؤثر رسانه‌ها برای جذب مردم به خصوص نوجوانان و جوانان به نماز جمعه، اظهار داشت: در راستای اطلاع رسانی و تبلیغ برنامه‌های ستاد نماز جمعه، اصحاب رسانه می‌توانند به عنوان یاور و بازوی اجرایی ستاد وارد میدان شوند.

وی افزود: بزرگ‌ترین ضعف جلسات شورای فرهنگ عمومی این است که مصوباتش ضمانت اجرایی ندارد و برای این مهم نیازمند اقدامی جدی هستیم.

امام جمعه نهاوند یادآور شد: مردم نهاوند علیرغم رشادت‌ها، سابقه تاریخی و دادن هزینه بابت نظام و انقلاب اسلامی، اما متاسفانه آن طور که باید به حقشان نرسیده و شهرستان آنچنان که باید توسعه پیدا نکرده است.

وی با گلایه از برخی وعده‌ها توسط مسئولان در رابطه با حل مشکلات مردم، گفت: طی سالیان گذشته هر مسئول و نماینده‌ای که در شهرستان حضور داشته، احداث سد گرین و توسعه راه‌های مواصلاتی را به عنوان اهداف تبلیغاتی خود مطرح کرده، اما تا به حال به نتیجه مورد نظر دست پیدا نکرده‌ایم.

حجت الاسلام مغیثی با بیان اینکه از تغییرات جدید دولت در شهرستان چندان راضی نیستم، مطرح کرد: لازم است که وحدت و رفاقت را بین مسئولان ارشد شهرستان تقویت کرد، چرا که دود این اختلاف‌ها به چشم مردم خواهد رفت.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان همدان، اظهار داشت: ضروری است تا در آستانه سفر رئیس جمهور به استان، وضعیت سرپرستی‌ها و مدیران ادارات در شهرستان تعیین تکلیف شود و کمبودها و مشکلات شهرستان به گوش مقامات برسد.

حجت الاسلام مغیثی با تاکید بر لزوم تلاش برای رفع مشکلات مردم، مطرح کرد: عدم وجود سیستم سرمایشی در بیمارستان قدوسی موجب رنج بیماران شده و از مسئولان می‌خواهیم نسبت به رفع این مشکل در فصل گرما، اقدام لازم را در اسرع وقت انجام دهند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha