شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
علی اکبر خوش‌گفتار مقدم

حوزه/ اقتدار جمهوری اسلامی که امروزه در جهان شاهد آن هستیم مدیون ایثارگری های شهدا و خانواده شهدا است و خانواده شهدا و ایثارگران وارثان و صاحبان انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، علی اکبر خوش‌گفتار مقدم دبیر ستاد کنگره ملی شهدای استان قم در سومین یادواره ۵۶۵ شهید ارتش با محوریت ۱۱۰شهید نیروی زمینی ارتش که با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و دیگر مسئولین لشگری و کشوری، شامگاه چهارشنبه در سالن همایش قدس مدرسه امام خمینی(ره) جامعه المصطفی برگزار شد. در بیان رشادت های شهدا در دوران دفاع مقدس خاطر نشان ساخت: در دورانی که صدام خبیث کشور ما را مورد تهدید قرار داد و به امید آن که ارتش جمهوری اسلامی پرو بالی برای مبارزه ندارد و شکسته است یکباره شاهد حضور و رشادت های فرزندان ارتش با جانفشانی همراه خود در بسیج و سپاه و همه نیرو های نامدار که باهم مجاهدانه حرکت کردند و در مقابل زیاده خواهی های دشمنان اسلام و انقلاب ایستادند.

وی در ادامه تصریح کرد: به لطف خدا ارتش و سپاه و نیروهای نظامی ما امروزه در مرحله ای قرار دارند که در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی ایستاده اند و با توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری و نصایح ایشان توطئه دشمنان را خنثی کرده اند و همیشه در جهت تعالی و پیشرفت خود در صنایع نظامی و دفاعی هستند و زمانی که پهباد آمریکایی توسط دلیر مردان ساقط شد نفر اول آمریکا در مقابل این عمل جسورانه دلاورمردان ایران اسلامی در نهایت حقارت ضمن تشکر گفت خوشبختانه ایران هواپیمای سرنشین دار را نزده است.

خوشگفتار در ادامه تصریح کرد: به همت نیروهای نظامی و اقتدار ایشان و پیشرفت در زمینه صنایع دفاعی دشمن فاصله خود را با ما حفظ می‌کند.

وی در بیان یاد و نام شهدا گفت: این جلسه متعلق به شهدا و برای یاد و نام شهدا است و نمی توان متنی در مدح و تکریم شهدا داشته باشیم و ادعا کنیم که نام شهدا و یاد آنان را زنده می کنیم، بلکه در بیان عظمت شهدا کلام خدا است که بیانگر جایگاه شهدا است و این که شهدا زنده هستند و نزد خدا روزی میخورند؛ لذا یاد شهدا و تکریم خانواده شهدا بخش اعظم آن برای خودمان است و اگر چراغ شهدا را زنده نگه داریم توطئه دشمنان بی اثر خواهد بود و یاد و خاطرات آنان ما را از آسیب های جامعه و خانواده حفظ می کند.

دبیر ستاد کنگره ملی شهدای استان قم در ادامه ابراز داشت: شهدای ارتش استان قم تا یکی دو سال اخیر در غربت یاد و نام بودند و این امر به معنای آن نبوده که جانفشانی نکرده اند بلکه در میدان نبر حضور داشتند و رشادتهای خود را نشان داده اند اما عدم وجود ارتش استان قم موجب عدم وجود مستندات است و نشانه جانفشانی شهدای ارتش استان قم ۵۶۵ شهید است که باید قدران آنان باشیم و در حفظ یاد و نام آنان کوشا باشیم.

خوشگفتار ضمن گرامیداشت خانواده شهدا خاطرنشان ساخت: اقتداری جمهوری اسلامی امروزه که در جهان شاهد ان هستیم مدیون ایثارگری های شهدا و خانواده شهدا است و خانواده شهدا و ایثارگران وارثان و صاحبان انقلاب هستند، لذا باید قدردان رشادت های شهدا باشیم و در مسیر و رهنمود های مقام معظم رهبری گام برداریم .چرا که امروزه در سایه رشادت های نیروی های مسلح و جانفشانی شهدا در امنیت قرار داریم در این راستا سپاسگزار شهدا و خانواده آنان هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha