یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
ماموستا راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: مسلمین چه اهل سنت و چه اهل تشیع یک دشمن مشترک دارند و آنهم صهیونیسم جهانی است، بنابراین برای مقابله با این رژیم منحوس و جعلی نیازمند وحدت واقعی در جهان اسلام هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، ماموستا محمدامین راستی امروز در درس اخلاق طلاب اهل سنت سنندج، اظهار داشت: چهارشنبه هفته گذشته شاهد برگزاری کنفرانس منطقه‌ای وحدت اسلامی در کردستان بودیم که بی شک این دست برنامه‌ها نقش مهمی در بیداری جهان اسلام دارد.

امام جمعه موقت سنندج گفت: از سوی دیگر در این کنفرانس علمای اهل سنت و اهل تشیع جهان اسلام از نزدیک با هم آشنا شده و با تبادل نظرات و پیشنهادات خود، راه را برای وحدت مسلمین در برابر دشمنان همواره کردند.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: باید تصمیماتی که در این کنفرانس گرفته شد، در جهان اسلام عملیاتی شود و بند بند بیانیه پایانی این همایش برای احیای انسجام بین مسلمین به مرحله اجرا برسد.

وی عنوان کرد: امروز دشمن با استفاده از آخرین روش‌ها به دنبال از بین بردن ساختار فرهنگی و اعتقادی جهان اسلام است و به عینه همه شاهد این تلاش‌های مذبوحانه دشمن هستیم، امیدواریم که جهان اسلام هرچه سریعتر به بصیرت مورد نیاز برسد.

ماموستا راستی خاطرنشان کرد: از یک سو دشمن هویت و اعتقادات اسلامی را هدف قرار داده و از سوی دیگر شاهد سیاست بچگانه کشورهای عربی در قبال اسرائیل غاصب هستیم که همه این برنامه‌ها می‌تواند آینده جهان اسلام را با خطر بزرگی روبرو سازد.

امام جمعه موقت سنندج گفت: مسلمین چه اهل سنت و چه اهل تشیع، یک دشمن مشترک دارند و آنهم صهیونیسم جهانی است، بنابراین برای مقابله با این رژیم منحوس و جعلی نیازمند وحدت واقعی در جهان اسلام هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha