دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / بازدید امام جمعه شهرستان ماکو از مناطق سیل زده این شهرستان

حوزه/ امام جمعه استهبان ضمن قدردانی از حضور و فعالیت‌ مسئولان در منطقه سیل زده استهبان، گفت: پس از سیل، نیروهای هلال احمر، گروه‌های جهادی و دیگر بخش‌ها در منطقه حضور پیدا کردند و تا جای ممکن با کمک به مردم، در کنار مردم سیل زده قرار گرفتند.

حجت الاسلام مصطفی خاوری امام جمعه استهبان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در شیراز، با اشاره به وقوع سیل در منطقه رودبال ایج استهبان، اظهار داشت: سیل به صورت لحظه‌ای در بستر رودخانه اتفاق افتاده و در شهر و روستا نبوده است.

وی ضمن قدردانی از حضور و فعالیت‌ مسئولان در منطقه سیل زده استهبان، افزود: پس از سیل، نیروهای هلال احمر، گروه‌های جهادی و دیگر بخش‌ها در منطقه حضور پیدا کردند و تا جای ممکن با کمک به مردم، در کنار مردم سیل زده قرار گرفتند.

امام جمعه استهبان با تقدیر از خدمات اراده شده و کمک به مردم سیل زده، مطرح کرد: با توجه به اینکه سیل به صورت لحظه‌ای و در بستر رودخانه جاری شده و در روستا نبوده است، بنابراین هنوز نیاز به گروه‌های جهادی و طلاب در روستا و خانه‌ها وجود ندارد، اما اگر اعلام نیاز شد، قطعا طلاب و روحانیون جهادی مدرسه علمیه استهبان در صحنه حاضر خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha