شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ چهل و پنجمین دوره مسابقات منطقه ای  قرآن کریم درکاشان

حوزه / چهل و پنجمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم بصورت سراسری به همت سازمان اوقاف و امور خیریه، در منطقه شمال استان اصفهان با میزبانی شهرستان کاشان در آستان مقدس امامزاده سلطان میر احمد(ع) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، چهل و پنجمین دوره مسابقات منطقه‌ای قرآن کریم بصورت سراسری به همت سازمان اوقاف و امور خیریه، در منطقه شمال استان اصفهان ویژه شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود در روزهای چهارشنبه ۶ مردادماه لغایت جمعه ۸ مرداد ماه، با میزبانی شهرستان کاشان در آستان مقدس امامزاده سلطان میر احمد(ع) برگزار شد.

در این مسابقات حدود ۳۵۰ نفر از جامعه قرآنی شهرهای کاشان، آران و بیدگل، نطنز و بادرود ثبت نام کردند که در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه خواهران به رقابت پرداختند و روز جمعه نیز آقایان در این دوره از مسابقات شرکت کردند.

داوری این دوره از مسابقات برای هر گروه خواهران و برادران توسط پنج نفر از داوران دارای مدرک تخصصی که در دوره‌های ارتقاء و ساماندهی داوران سازمان اوقاف شرکت کرده بودند، انجام شد.

نفرات برتر در هر رشته از بین چهار شهرستان که حد نصاب امتیاز را برابر دستورالعمل‌های سازمان اوقاف کسب کردند، به مرحله استانی راه یافتند.

در حاشیه برگزاری این مسابقات، کارگاه آموزشی فنون تلاوت با حضور استاد لطفی‌نیا برگزار شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha