دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
امام جمعه شیراز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه آرمان شهدا باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: شهید، شهر و استان را بیمه می کند، امیدوارم این شهر تا سالها بیمه شهید اسکندری عزیز باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم تشییع سردار مدافع حرم شهید اسکندری که در دفتر نماینده ولی فقیه در فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه شهید اسکندری برای دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) جان خود را هدیه کرده است، اضافه کرد: برای برگزاری مراسم تشییع شهید اسکندری لازم است هر آنچه در توان داریم به میدان بیاوریم.

وی در ادامه با تصریح اینکه در قبال شهدا کم کاری کرده ایم، اضافه کرد: مراسم تشییع پیکر شهید اسکندری باید همانند تشییع جنازه شهید حججی باشد.

نماینده ولی فقیه در فارس بر ضرورت حضور پررنگ در مراسم تشییع شهید اسکندری تاکید و عنوان کرد: باید به هیئت ها بگوئیم که پای تشییع شهید حضور جدی داشته باشند، شهر آماده است و مدیریت باید بشود و باید از مسئله حضور مردم حسن استفاده شود و ارزش های دینی در راستای انقلاب و اسلام استفاده شود.

امام جمعه شیراز با تأکید بر اینکه دستگاه های مدیریتی باید در خدمت شهدا باشند، خاطرنشان کرد: اگر برای شهدا پای میدان نیاییم مثل توابین بعدا پشیمان خواهیم شد.

وی با بیان اینکه آرمان شهدا باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: شهید شهر و استان را بیمه می کند، امیدوارم این شهر تا سالها بیمه شهید اسکندری عزیز باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha