سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
اشتری

حوزه/ سردار اشتری با اشاره به ماموریت مهم پلیس در تأمین امنیت انتظامی-ترافیکی مراسم اربعین حسینی گفت: پلیس در ماموریت تامین امنیت مراسم اربعین حسینی مسئولانه و متعهدانه ایفای نقش کرده و در خدمت عزاداران است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اردبیل، سردار حسین اشتری، در حاشیه آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اردبیل و در جمع اصحاب رسانه، با تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) به مأموریت مهم و حساس پلیس در تامین امنیت انتظامی-ترافیکی مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: پلیس در ماموریت تامین امنیت مراسم اربعین حسینی مسئولانه و متعهدانه ایفای نقش کرده و با حداکثر توان در خدمت آرامش عزاداران حسینی است.

وی به حضور پررنگ، هدفمند و تأثیرگذار پلیس در مسیرهای تعیین شده برای تردد زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: زیرساخت های لازم برای تسهیل عبور و مرور زائران حسینی از مرزهای کشور برای سفر به عراق و برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی پیش‌بینی و جلسات تعاملی با مسئولان کشور عراق برگزار شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: رایزنی هایی صورت گرفته تا حتی اگر گذرنامه ای تا یک ماه اعتبار داشت با مهر تمدید پلیس، مورد تأیید مسئولان عراقی قرار گیرد و زائر بتواند با آن تردد کند.

سردار اشتری بیان داشت: با توجه به پیش بینی افزایش دمای هوا و اینکه زائران حسینی عمدتا" ترددهای خود را در ساعات پایانی روز و شب ها انجام خواهند داد، تمهیدات لازم برای تامین امنیت ترافیکی و انتظامی اندیشیده شده است.

فرمانده انتظامی کل کشور در بخش دیگری از سخنان خود از برخورد پلیس با اراذل و اوباش و برهم زنندگان آرامش مردم خبر داد و گفت: قطعا" هر کسی بخواهد با رفتار هنجارشکنانه و مغایر قانون امنیت و آرامش مردم را برهم بزند، با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha