شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / اختتامیه چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف قم

حوزه/ در آیین اختتامیه مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در قم، از نفرات برگزیده رشته‌های مختلف تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیین اختتامیه مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد.

بر اساس این گزارش: در این مراسم که مجیدی مهر مدیر امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری مدیرکل اوقاف قم، مدیران و معاونان اوقاف استان، داوران برجسته قرآنی کشور و قم، متسابقین و اقشار مختلف مردم و همچنین جمعی از مسئولان استانی و شهری، حضور داشتند، با اهدای لوح و جوایزی، از نفرات برگزیده در رشته‌های مختلف تجلیل شد.

بر این اساس و در بخش خواهران؛ در رشته حفظ پنج جزء، اعظم رنجبر کریمی، سمیه زارع و فاطمه تقی‌نسب، در رشته حفظ ۱۰ جزء، طیبه معماریان، فاطمه طبسی و فاطمه عصارپور، در رشته حفظ ۲۰ جزء، زهرا خلیلی، فاطمه پیروی سنگری و اعظم صادقی ورجانی و در رشته حفظ کل، زینب امین‌پور، فاطمه دلیری و مهدیه شکوری رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

فاطمه سادات سیدی، مرضیه انصاری و فاطمه قرائی در رشته قرائت ترتیل و طیبه صبوری، زینب مقدم و زهرا دوازده امامی هم در رشته قرائت تحقیق، حائز رتبه‌های نخست تا سوم این دوره از مسابقات شدند.

در بخش برادران و در رشته حفظ پنج جزء، مهدی تقی‌نسب و روح‌الله شاکری، در رشته حفظ ۱۰ جزء، محمد باقر شرعیات، محمد حسین حبیبی و امین صفری، در رشته حفظ ۲۰ جزء، حمیدرضا صافی، سید قاسم امیدیان و محمدعلی کشاورز و در رشته حفظ کل، سید علی حسینی، احمد معتمدی و سجاد وفایی به عنوان صاحبان رتبه‌های برتر معرفی شدند.

در همین بخش و در رشته ترتیل‌خوانی، محمد خلف‌زاده، مهدی علم‌خواه و حسین کرمی حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و سجاد پروینی‌زاده، هادی خانی و محمد اسماعیل خورشیدی هم به عناوین نخست تا سوم رشته قرائت تحقیق دست یافتند.

گفتنی است: داوری مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم در استان قم را آقایان کسمایی به عنوان مسئول هیئت داوران، علی اصغر شعاعی و حاج علی علیزاده و خانم‌ها عزت‌پژوه، ادیب‌زاده، سعیده احمدی، فاطمه علی عسکری، اعظم سادات بنی فاطمی، نرگس گل‌محمدی، زینب مروّج، سیده طاهره میرغیاثی و خدیجه دیاری بیدگلی بر عهده داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha