سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/ استاد حوزه علمیه کردستان گفت: میلیاردها دلار امروز در جهان هزینه جنگ رسانه‌ای علیه ایران اسلامی می‌شود که در مقابل آن وظیفه ما حرکت در مسیر تحقق جهاد تبیین و مراقبت انفعال در برابر دشمن است.

حجت الاسلام جمال قدرتی استاد حوزه علمیه کردستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، اظهار داشت: امروز در عصری هستیم که قلم‌ها نقش موشک و اسلحه را ایفا می‌کنند.

استاد حوزه علمیه کردستان گفت: قلم، رسانه، شبکه‌های ماهواره‌ای و دنیای مجازی به ابزار سلطه طلبی در جهان امروز تبدیل شده‌اند و لذا این رسانه‌ها هستند که آینده سیاسی و دیپلماتیک کشورها را رقم می‌زنند و به نوعی مسیر حرکت سیاستمداران را مشخص می‌کنند.

وی افزود: هرگونه بی‌توجهی به نقش و فعالیت‌های رسانه‌های داخلی و خارجی می‌تواند برای کشور هزینه‌های گزافی را به دنبال داشته باشد، بنابراین نباید در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمنان وضعیت منفعل به خود گرفت.

حجت الاسلام قدرتی با اشاره به اینکه بخش بزرگی از جنگ رسانه‌ای غرب علیه انقلاب اسلامی است، خاطر نشان کرد: حضور، اقتدار و صلابت ایران اسلامی برای غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به هیچ وجه قابل قبول نیست، بنابراین برای به حاشیه بردن ایران، دست به هر کاری می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه پخش هزاران ساعت برنامه ماهواره‌ای به زبان فارسی از سوی کشورهای سلطه‌گر قطعا علت‌های مهمی دارد، گفت: میلیاردها دلار امروز در جهان هزینه جنگ رسانه‌ای علیه ایران اسلامی می‌شود که در مقابل آن وظیفه ما حرکت در مسیر تحقق جهاد تبیین و مراقبت انفعال در برابر دشمن است

استاد حوزه علمیه کردستان در بخش دیگری با اشاره به اینکه پتانسیل تقابل رسانه‌ای با غربی‌ها و دشمنان در کشور به خوبی مهیاست، خاطر نشان کرد: این حجم گسترده از فعالیت رسانه‌ای دشمن علیه ایران اسلامی، این پیام را به می‌رساند که انقلاب اسلامی ایران در اقتدار و قدرت قرار دارد و لذا پاسداری از این قدرت یک وظیفه همگانی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha