دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
دیدار

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان به همراه مدیران کل صنعت معدن، تجارت و جهاد کشاورزی لرستان با معاون امور اقتصادی رئیس جمهور در تهران دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان به همراه مدیران کل صنعت معدن، تجارت و جهاد کشاورزی لرستان با معاون امور اقتصادی رئیس جمهور در تهران دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار گزارشی از اوضاع فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی لرستان توسط حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی ارائه و با اشاره به ظرفیت‌های گوناگون در بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی، دامداری، دامپروری، شیلات و گردشگری، خواستار توجه دولت به لرستان در برنامه هفتم توسعه و در بودجه‌های سنواتی شد.

همچنین رفع مشکلات اجرایی، قضایی و حقوقی تعدادی از واحدهای تولیدی خرم آباد، ایجاد صنایع تبدیلی و تکمیلی، ساخت سدهای نیمه تمام و در دست مطالعه از جمله سد گاوشمار (معشوره) و تسریع در ساخت راه آهن دورود به خرم آباد از دیگر درخواست‌های نماینده ولی فقیه از معاون امور اقتصادی رئیس جمهور بود.

در این دیدار محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور نیز با اشاره به دلاورمردی‌های مردان و زنان استان لرستان در دفاع از اسلام و نظام اسلامی در دوره‌های مختلف، بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های موجود در این استان تاکید کرد.

همچنین مقرر شد تا پیگیری‌های لازم توسط مدیران استانی برای توسعه لرستان و رفع مشکلات مطرح شده، در دستور کار قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha