چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
علی بهادری جهرمی - سخنگوی دولت

حوزه/ سخنگوی دولت گفت: گفتمان مردم سالاری و مردم گرایی راهبرد دولت سیزدهم برای توسعه کشور است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، امروز در جلسه مشترک شورای اداری و شورای اطلاع رسانی لرستان، گفت: دشمن به دنبال تضعیف اقتصاد کشور با استفاده از مکانیزم تحریم است که قطعا با بهره گیری کشور از ظرفیت‌های جهادی در حوزه های گوناگون از جمله حوزه جهاد اقتصادی و جهاد تبیین در این زمینه ناکام خواهد ماند.

وی با تأکید بر این که دشمنان دلسوز مردم ما نیستند چرا که انواع تحریم ها را برای ایران اسلامی اعمال کرده اند، افزود: ملت مقاوم ایران اسلامی با بصیرت و دشمن شناسی توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

سخنگوی دولت سیزدهم با اشاره به اینکه دشمنان سعی دارند با عملیات روانی مردم ایران را نسبت به نظام و دستاوردهای ارزشمند انقلاب دلسرد کنند، خاطر نشان کرد : جهاد اقتصادی و جهاد تبیین دو بال پرنده موفقیت رشد و توسعه کشور است و با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب هیچ یک از این دو به تنهایی اثربخش نیستند.

بهادری جهرمی برای پیشرفت و توسعه کشور را مبتنی بر گفتمان مردم سالاری و مردم گرایی دانست و با اشاره به نقش رسانه‌ها در رشد و توسعه اقتصادی تصریح کرد: رسانه‌ای که تکیه گاهش دولت باشد، رسانه مردمی نیست بنابراین رسانه باید نگاهش مبتنی بر حل مشکلات مردم باشد.

وی با اشاره به پاسخ منفی جامعه جهانی به مطالبات ایران در حوزه سلامت و دارو، گفت: نتیجه این پاسخ، منفی شدن تراز تجارت خارجی و پیشی گرتن واردات از صادرات بود.

سخنگوی دولت با اشاره به ایجاد تورم ۸ برابری سال ۱۴۰۰ نسبت با سال قبل از آن، گفت: هم اکنون نگاه درون زا و تکیه بر توانایی‌های داخلی موجب کاهش نقدینگی به ۵ درصد در سال جاری شده است.

جهرمی تصریح کرد: بی شک بدترین و مهلک‌ترین اثر نگاه به بیرون از دست دادن اعتماد مردم است.

وی اظهار کرد: با برگرداندن اعتماد مردم و استفاده از ظرفیت‌های مردمی و نیز بازگشت دولت به جایگاه اصلی خود، هم اقدامات دولت به ریل خود بازمی گردد و هم در حوزه جهاد تبیین موفق عمل خواهیم کرد.

سخنگوی دولت گفت: مسئولیت جهاد تبیین صرفا بر عهده رسانه نیست، بلکه همه مدیران و شهروندان باید در این زمینه وارد عمل شوند.

جهرمی در پایان با اشاره به نقش تأثیرگذار رسانه ها در توسعه کشور گفت: رسانه‌ها نباید به دنبال خبر بد باشند، بلکه باید با خبرهای خوب و تبیین دستاوردهای نظام، کام مردم را شیرین کنند.

پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha