سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بسیج اصناف

حوزه/مسئول سازمان بسیج اصناف استان قم گفت: یکی از عوامل زمینه ساز در جهت رشد و ارتقای امید در بین مردم، خدمت مخلصانه گروه های جهادی و تلاش برای حل مشکلات جامعه بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرهنگ پاسدار حسین حسن‌پور در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: گروه‌های جهادی سازمان بسیج اصناف استان قم همزمان با دیگر گروه های جهادی اقشار بسیج اقدام به راه اندازی نهضت خدمت‌رسانی کرده و در عرصه‌های مختلف به صورت رایگان به نیازمندان خدمت ارائه می نمایند.

وی افزود: به همت این گروه ها، شناسایی نیازمندان در مناطق محروم انجام می‌شود و جهادگران با حضور در منازل آن‌ها به تعمیر وسایل و ابزارهای آن‌ها می‌پردازند.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان قم همچنین گفت: تعداد ۱۱۰ نفر از متخصصان جهادگر اصناف قم به مناسبت هفته بسیج اصناف در قالب رزمایشی سازمان‌دهی شدند تا هر نوع وسیله‌ای از نیازمندان را به صورت رایگان تعمیر کنند.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌های بسیج اصناف هیچ خدمتی نیست که نتوانیم به کمک بسیجیان ارائه دهیم و امیدواریم با مشارکت بیشتر خیرین و تامین تجهیزات و قطعات بیشتر بتوانیم خدمات گسترده‌تری را به نیازمندان ارائه دهیم.

حسن‌پور همچنین با اشاره به تعمیر بیش از ۵۰۰ قطعه وسیله آن هم تنها در یک روز گفت: ساخت سرویس بهداشتی و حمام، برق‌کاری و انجام دیگر خدمات منازل محرومین و افراد کم بضاعت از دیگر خدمات گروه های جهادی بسیج اصناف قم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha