شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیین اقامه نخستین نماز جمعه اهواز به امامت حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه / امام جمعه اهواز با تأکید بر لزوم استفاده از نیروهای بومی در گزینش و استخدامی‌ها، گفت: ما مردم خوزستان بر نمی‌تابیم در حالی که جوانان بومی مستعد بیکار هستند، از مدیران و نیروهای نالایق غیر بومی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز با اشاره به اینکه شیطان به دنبال جابجایی ارزش‌ها و بی تفاوتی نسبت به امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار داشت: وقتی ارزش‌ها جابجا شد، دیگر سربازی برای دین تربیت نمی‌شود.

وی با تأکید بر جایگاه خانواده، افزود: گره‌هایی که در خانواده باز می‌شود در هیچ جای دیگر باز نخواهد شد و لذا کشورهای غربی به دنبال شکستن این محور هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه در محیط خانوادگی پیوندها باید مستحکم شوند، خاطرنشان کرد: رسالت اصلی زن، خانه‌داری است و فرصت باقیمانده خود را باید در فضای بیرونی به کار بگیرد.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در محیط خانواده زن و مرد باید کوتاه بیایند، ادامه داد: نباید محیط امن خانواده به میدان جنگ تبدیل شود و زوجین لازم است تا در جهت نورانی شدن محیط خانواده تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با گرامیداشت هفته دولت و شهادت شهدای این مناسبت، اظهار داشت: خداوند متعال می‌فرماید در مواجه با دشمن هرگز سست نشوید، اگر فشارهای سخت وارد شد، هرگز عقب نشینی نکنید و به یاد داشته باشید که پشتیبانی همانند خداوند متعال دارید.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه در برابر دشمن سرسخت باید روحیه تهاجمی داشته باشیم، مطرح کرد: آینده نگری و آینده پژوهی درباره برجام همیشه حائز اهمیت است، بنابراین متولیان امر با دعوت از متخصصان دلسوز و متعهد لازم است شرایط قبل و بعد از برجام و مذاکره را بررسی و طبق آن تصمیم بگیرند.

وی با اشاره به این‌که وزارت نفت نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی باید متعهد باشد، گفت: در بین مردم خوزستان چندین مطالبه وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به پایدار کردن سهم ۴ درصدی نفت، ایجاد ظرفیت‌های گوناگون جهت ایجاد اشتغال خصوصا پالایشگاه و صنایع پایین دستی و ایجاد اشتغال برای جوانان این استان اشاره کرد.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از نیروهای بومی در گزینش و استخدامی‌ها، یادآور شد: ما مردم خوزستان بر نمی‌تابیم در حالی که جوانان بومی مستعد بیکار هستند، از مدیران و نیروهای نالایق غیر بومی استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در تشریح دستاوردهای دولت سیزدهم، تصریح کرد: خاموشی در دولت قبل و روشنایی در دولت کنونی، تورم‌های بی سابقه و کاهش ۱۸ درصدی یک سال اخیر، صف‌های بی سابقه مرغ و بنزین، بازپرداخت بدهی‌های دولت قبل، تحول در نظام مالیاتی، افزایش تجارت خارجی کشور و صادرات نفت از جمله دستاوردهای دولت سیزدهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha