یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
اعرافی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین برته گفت: متأسفانه به دلیل کسالتی که برای آیت الله اعرافی عارض شده بود، توفیق بهره‌مندی از حضور مدیر حوزه در مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه حاصل نشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا برته سخنگوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، امروز طی گفتگویی پیرامون مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه سراسر کشور در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری حوزه در خصوص عدم حضور آیت الله اعرافی در برنامه افتتاحیه اعلام کرد: متأسفانه به دلیل کسالتی که برای آیت الله اعرافی عارض شده بود، توفیق بهره‌مندی از محضر وی حاصل نشد و همه برنامه‌های امروز مدیر حوزه به تعویق افتاد و برنامه افتتاحیه با اصرار خود آیت الله اعرافی و بحمدالله با حضور مرجعیت معظم و علمای گرانقدر حوزه‌های علمیه و سخنرانی آیت الله حسینی بوشهری در زمان اعلامی، منعقد گردید. برای آیت الله اعرافی و همه خادمان مکتب اهل بیت علیهم‌السلام آرزوی توفیق و صحت و تندرستی داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ایمان شکیبایی IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    3 2
    سلام علیکم هو الشافی از رؤیت خبر کسالت عالم ربانی و مدیریت بی نظیر حوزه های علمیه حضرت آیت الله اعرافی (حفظه الله)بسیار متأثر شدم، إن شاء الله با دعای امام زمان (علیه السلام) هر چه سریع تر سلامت و عافیت این وجود پربرکت حاصل شود.
  • رسول ملکیان اصفهانی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۵
    3 1
    سلام خداوند به همه مریض ها و حضرت آیت الله اعرافی زیده عزه سلامتی و شفای کامل عنایت فرمایند.بحق ایشان از مجتهدین و متفکرین و مدیران و طراحان بزرگ اندیشه های اسلامی و حوزه علمیه هستند و با شناخت کامل از کشور و جامعه اسلامی و جهان اسلام و دنیای بین الملل حرکت می کنند.